Perchè i manuscritti di i grandi diseggiani di moda sò cusì casuale?

Karl Lagerfeld hà dettu una volta: "A maiò parte di e cose chì creanu sò veduti mentre dorme. L'idee più boni sò l'idee più dirette, ancu senza u cervellu, cum'è un lampu! Qualchidunu anu a paura di e lacune, è certi persone anu paura. di principià novi prughjetti, ma ùn sò micca. "(Fonte: PClady) Karl Lagerfeld Hà travagliatu inseme in Fendi50, più di 50.000 schizzi, è era quasi impussibile di disegnà "manuscritti" fine è belli.Disegnaturibasta à mustrà l'effettu di u disignu, è ùn anu micca bisognu di avè un manuscrittu standard assai bellu.

Sicondu e parolle di Lafayette, pudemu vede chì i manuscritti di i maestri sò assai casuale.I so manuscritti in generale registranu l'ispirazione di un mumentu.Parechji maestri prestanu più attenzione à a presentazione di vestiti nantu à u corpu, invece di a presentazione di i disegni.

Galeries Lafayette Karl Lagerfeld di u manuscrittu

asd (1)

Perchè l'ispirazione deve esse arregistrata rapidamente;

Perchè solu bisognu di furnisce u cuncettu generale di stile, ma micca i renderings standard di platti;

Perchè sò ancu perfetti, ancu se casuale, ma ponu trasmette chjaramente l'effettu chì vulete ~ questu hè u più impurtante!

Siconda, cum'è maestri dicuncepimentu di moda~ Cum'è direttori di designu, anu solu bisognu di capiscenu a direzzione generale (profilu di tela di u culore di tema), è dà l'altri dettagli à u designer è u designer per seguità.

U travagliu principale di i maestri hè principarmenti di mette in avanti u cuncettu è u stilu di a ropa di sta stagione, perchè solu bisognu di u cuncettu generale di l'imaghjini è i materiali principali.Stu tipu di rendering disegnati a manu, più pratichi è funziunali, solu bisognu di vede l'effettu di u disignu, ùn hà micca bisognu di avè un manuscrittu standard assai bellu.

Per esempiu, u manuscrittu di Yohji Yamamoto fucalizza nantu à a forma è u significatu di u Zen Japanese:

asd (2)

Cappottu neru cù stivali rossi, cù un forte stile giapponese Zen di idee di moda, attraversu e donne portanu Yohji Yamamoto vestitu postu dipintu, chì mostra un Zen è insights unichi.

Quandu l'industria di a moda mostra sempre a curva femminile cù i collants tradiziunali occidentali, Yohji Yamamoto hà u curagiu di sfondà a tradizione, pigliandu u kimono cum'è u cuncettu, cù l'effetti di pendente, sovrapposizione è avvolgimentu, chì copre a curva femminile sottu u vestiti neutri, creendu una nova onda di u Giappone in l'industria di a moda.

Yohji Yamamoto hè cunnisciutu cum'è u "rè di a sartoria" perchè osserva chì "tuttu u disignu hè derivatu da a sartoria".Pittura raramenti a robba prima è poi li face sicondu i manoscritti, un mudellu di custumi chì ùn esiste micca cun ellu.

Questu hè ancu unu di i mutivi per quessa chì i so manuscritti sò cusì casuale, spressione principalmente u sensu, a forma è u significatu, senza attentu à i dettagli di u stilu desideratu.

Terzu, i maestri anu prufonda cumpetenze, cù uni pochi di colpi, ponu ghjunghje à a struttura viva è chjara di u tela generale vulete texture.

In fatti, per ottene u postu di direttore di designu, ùn ci hè micca bisognu di disegnà un direttore di disignu assai detallatu, solu bisognu di presentà una idea di cuncettu, dà un sketch, è dopu cù l'aiutu di u designer o di l'ingegnere di bordu per disegnà più.rendering dettagliati, cusì a pratica rende perfetta, ponu disegnà assai casually.

U disegnu di stile finali serà detallatu à u locu di punti è altre prucessu.Quandu a fabbrica face u disegnu, pò vede u disegnu per capisce cumu si deve esse cusitu.In generale, stu tipu di disegnu di mostra di carta ùn hè micca filtratu.Mitafora micca cumplettamente apprupriata, cum'è un duttore chì prescriva una prescription, deliberata dopu uni pochi di colpi, pare cunfusu, a ghjente piglia a medicina ma chjaramente.

Pigliate Kawkubo per esempiu, questu hè ancu una figura manuscritta estremamente casuale.

Cum'è tutti sapemu, dapoi a marca Comme des Garcons (cum'è un zitellu) in u 1973, hà rifiutatu ostinatamente di spiegà u so travagliu -- " (u mo travagliu) hè "senza significatu".

In listessu modu, hà ricusatu di parlà di a so vita persunale.Ella hà dettu chjaramente: "L'interessu in ogni dettagliu di a (vita privata) hè chocante. In cuntrastu, hè assai megliu cunnosce u travagliu di una persona. U megliu modu per cunnosce un cantante hè di sente i so canzoni. U megliu modu per cunnoscemi hè di vede i mo vestiti ".

asd (3)

L'ispirazione di i diseggiani vene da l'imaginazione, è l'incertezza di l'imaginazione face chì i diseggiani anu bisognu di registrà e so idee subite è ispirazioni in u tempu.

Ùn hè micca difficiule di vede da u manuscrittu di costume cuncepitu da Kawkubo chì ella hè un maestru chì piace u modellu esageratu, u culore forte è a siluetta tridimensionale, è hà u so propiu stile.Ancu s'è i manuscritti di sti maestri di design parenu assai casuale, ponu riflette assai tendenzi populari è dettagli, siluette, culore, tela, stile è altri sò chjaramente affissati in questi schizzi.
In u campu di l'arti di a pittura di moda, avete da campà mai troppu vechju per amparà è praticà.Ùn ci hè micca un limite per l'apprendimentu, è ci sò sempre alcune zone scunnisciute chì aspettanu a ghjente per spiegà.In u cursu di u vostru studiu, pudete spessu sente chì avete fattu un pocu di prugressu, è e vostre linee sò gradualmente più liscia è più vibrante.

asd (4)

L'anni 1970 era u stadiu più brillanti di a so carriera di l'arti, cum'è i fuochi d'artificiu, a gonna plaid mondelly, seguitu à u stilu reale russa tsarist, finu à u quartieru orientali.

A so dipendenza da l'arti orientali hà fattu e so opere i primi travaglii chì riflettenu l'ombra di u Maroccu, a Cina, u Giappone è l'Spagna, è cuncepì continuamente l'arti di costumi è u prufume pienu di misteru orientali.

asd (5)

U manuscrittu di Saint Laurent hè ancu fattu in film, "Les dessins d'Yves Saint Laurent".E biografie di persone, Yves Saint Laurent biografia Yves Saint Laurent.A film presenta ancu i so preziosi manoscritti.U scopu di l'arti hè un mutivu impurtante per abbandunà u so nome è opere in a storia di a robba muderna.Da a perspettiva di u filmu, un artista maestru, chì pò diventà un remake in a storia di u filmu, hè un tributu à una generazione di grande geniu.

asd (6)

In corta, cum'è un maestru di cuncepimentu di costumi, hè diventatu un maestru, maestru di u timone, è avè una squadra d'alta qualità.I manuscritti naturali sò un stilu di designu più funziunale è persunale, è ùn anu micca bisognu di stampe exquisite.In quantu à noi, basta à piglià u nostru tempu, prima ... Cumincià cù u travagliu bellu ~


Tempu di Postu: 28-Mar-2024