SiYinghong vi insegna à identificà u tessulu di lace di ricami

Lace hè largamente utilizatu in a biancheria intima di e donne è e maniche di falde.Lace hè fina è trasparente, cù culori eleganti è misteriosi.Per chì tutti possanu capiscenu megliu i tessuti di lace, lasciami intruduce i vantaghji è i disadvantages di i tessuti di lace è i tipi di tessuti di lace.

1.Introduzione di tela di lace

I tessuti di lace sò generalmente riferiti à i tessuti cù ricami, ancu chjamati tessuti di ricami;attualmente, i tessuti di lace sò generalmente usati cum'è accessori in vestiti, per via di u so lussu exquisite è e caratteristiche romantiche, sò avà i principali A freccia di l'alimenti hà gradualmente aumentatu.Hè generalmente usatu in picculi stili trailing o dritti, è hè cupartu nantu à altri tessuti, chì ponu riflette a figura squisita di donne.Se u tela di cordone hè utilizatu com'è accessori, pò esse usatu in ogni stile.

I tessuti di cordone sò assai versatili è ponu copre tutta a industria tessili.Tutti i tessili ponu esse aghjuntu cù qualchi belli elementi di cordone.Lace hè relativamente magre!Ancu s'ellu hè un disignu multi-layer, ùn si senti micca assai pesante, è u mutivu di a so magrezza darà à a ghjente un sensu frescu, è questu disignu tende à esse dolce!A tela di lace hè ligera è liscia per via di a so texture ligera.Trasparente, cù effettu artisticu eleganti è misteriosu, hè largamente utilizatu investiti intimi di e donne.

2.Advantages di tela di lace

I tessuti molli sò generalmente più ligeri è più fini, cù una bona drape, linee di stili lisci, è allungamentu naturali di i contorni di vestiti.I tessuti morbidi includenu principalmente tessuti di maglia è tessuti di seta cù una struttura di tela larga è tessuti di linu morbidi è sottili.Tessuti di maglia morbidi spessu usanu formi dritti è cuncisi in u disignu di vestiti per riflette e curve grazia di u corpu umanu;a sita, u linu è altri tessuti spessu anu forme lasse è pleated per sprime a fluidità di e linee di tela.

U tessulu crisp hà linee chjaru è un sensu di voluminu, chì ponu formate un contornu di vestiti plump.Comu cumunimenti usati sò tela di cuttuni, tela di cuttuni di poliester, corduroy, tela di linu è diversi tessuti di lana di grossa media è fibre chimiche, etc. Stu tipu di tela pò esse usata in u disignu di mette in risaltu l'accuratezza di mudelli di vestiti, cum'è u disignu di vestiti è vestiti.

I tessuti brillanti anu una superficia liscia è ponu riflette a luce, dendu un sensu brillanti.Tali tessili includenu tessuti cù una struttura di tessitura satinata.Hè più comunmente utilizatu in vestiti di sera o vestiti di scena per pruduce un effettu visuale forte è splendente.I tissuti brillanti anu una larga gamma di libertà di stile in u spettaculu di vestiti, è ponu avè disinni simplici o stili più esagerati.

servu (1)

3.Disadvantages di tela di lace

Tessuti di cordone di bassa qualità sò facilmente deformati dopu a pulizia è u vestitu longu.

I tessuti di lace di bassa qualità sò propensi à pilling dopu à lavà.

4 Tipi di tessuti di pizzo

(1) Lace jacquard in fibra alta elastica

A cumpusizioni di lace jacquard high-elastic hè fibra di poliester è spandex.L'elasticità di a fibra di poliester stessu hè bona, è l'elasticità di spandex hè quasi vicinu à quella di lana.Per quessa, u vantaghju di u cordone di stu tipu di tela hè chì hà una alta elasticità è ùn hè micca facilmente deformatu, è pò ancu ottene un fitu vicinu mentre assicurendu l'aspettu di a robba.

(2) Mesh jacquard lace mesh

A cumpusizioni di lace jacquard hè fibra di poliester è cuttuni.Stu tessulu hè carattarizatu da una forma relativamente tridimensionale, micca faciule da sminuisce, è faciule da pulisce è resistente à a corrosione.

(3) Posizionamentu di u lacciu

A cumpusizioni di stu lace hè ancu fibra di poliester è cuttuni.A diffarenza trà questu è a maglia jacquard lace hè chì a pusizione di u so mudellu di cordone hè relativamente fissu.Stu tipu di tela hè più difficiuli di cutà, ma a robba hè più bella è u temperamentu generale hè bonu.

servu (2)


Tempu di Postu: Feb-16-2023