prucessu di ispezzione di vestiti Siyinghong

Siyinghongaduprà un prucessu di ispezzione di qualità prufessiunale perpersunalizà a ropaper voi, perchè avemu 15 anni di sperienza in vestiti di donna di cummerciale straneru, chì hè abbastanza per sustene a vostra attività.
 

1. Verificate i dettagli di l'imballu,tissu, stile di tela.
(1) Verificate l'imballu esternu, u metudu di piegamentu di a robba, a marca di spedizione, verificate u stile, u tissu è l'accessori.

(2) Verificate a qualità di i sacchetti di plastica, u LOGO è l'avvertimenti stampati nantu à i sacchetti di plastica, l'adesivi nantu à i sacchetti di plastica è u metudu di plegamentu di i vestiti per vede s'ellu risponde à i bisogni di u cliente.

(3) Verificate s'ellu u cuntenutu, a qualità è a pusizione di a marca principale, a marca di dimensione, a marca di l'acqua di lavà, u listinu è altri segni sò currette, è s'ellu risponde à i requisiti in i dati.

(4) Verificate s'ellu u stilu di u pruduttu in massa hè u listessu cum'è l'uriginale, è s'ellu ci sò qualchì migliuramentu in i dati chì deve esse migliuratu in u pruduttu grossu.

(5) À u listessu tempu, verificate s'ellu a qualità è u culore di i tessuti, linings, buttoni, rivets, zippers, etc. nantu à i vestiti sò coerenti cù l'uriginali, è s'ellu risponde à i bisogni di i clienti.U metudu di cuntrollà u stilu hè da cima à fondu, da manca à diritta, da davanti à daretu, da fora à dentru, per impedisce l'omissione di una certa parte.

1

2. Verificate i dettagli di l'artisgianalità di a robba di e donne.

Dopu avè verificatu l'imballu esternu, pudete dumandà à u persunale di a fabbrica per aiutà à caccià u saccu di plastica in modu chì pudete cuntrollà u travagliu stessu.

(1) Prima di tuttu, duvete mette i vestiti nantu à a tavula è fighjate l'aspettu generale, cum'è l'altezza di u cuntrollu di l'accessu, l'altezza è l'inclinazione di i sacchetti, a diferenza di culore trà a manca è a diritta, u i brachi ùn sò micca tondi, l'orlu hè curvatu, e cuciture interne è esterne sò curve, è u ferru ùn hè micca bonu.

(2) Allora cuntrolla attentamente a lavorazione di ogni parte, cum'è difetti di tessili, buchi, macchie, macchie d'oliu, fili rotti, pieghe, crepes, linee curve, fossa, linee di doppia pista, linee di lanci, pinholes, cuciture gira Spit, u u rivestimentu hè troppu longu o troppu cortu, i rivetti di u buttone sò mancanti o a pusizione ùn hè micca precisa, a porta di fondu hè sguassata, estremità di filu, etc.

(3) L'ispezione di u travagliu hè generalmente in l'ordine da cima à fondu, da manca à diritta, da davanti à daretu, da fora à dentru, chì richiede mani à ochji à core.Quandu inspeccione, fate una attenzione particulari à a simmetria di a robba, cum'è sacchetti, dardi, cuciture di u jugo, l'altezza di u cuntrollu di l'accessu, a dimensione di i pedi, a durata di i pantaloni di i pantaloni è i slits, etc.

2

3. Verificate i dettagli di u logu.

Verificate i marchi di spedizione nantu à ogni vestitu per assicurà chì l'etichetta principale, l'etichetta di taglia, l'etichetta di lavatu è u listinu sò tutti coerenti è curretti.3

4. Verificate i dettagli di l'accessori.

 

(1) Se ci sò accessori cum'è zippers, buttoni, rivetti, fibbie, ecc., verificate se u zipper pò esse apertu è chjusu in modu fluidu, s'ellu l'autobloccu di a zipper hè intactu, s'ellu i rivetti di u buttone sò fermi, sia ci sò punti sharp, è s'ellu a fibbia pò esse Apertu è chiudi nurmalmente.

 

(2) À u listessu tempu, da 10 à 13 pezzi di vestiti deve esse sceltu per a prova funziunale di zippers, buttoni, fibbie, etc., vale à dì deci volte di apertura è chjude.Se si trova un prublema, un numeru di cuntrolli di funzione sò necessarii per stabilisce s'ellu ci hè veramente un prublema.

4

5. VerificateOEM/ODM dettagli.

(1) Quandu si cuntrolla a cucitura, fate attenzione à tirà a cucitura, cumprese e cuciture interne è esterne di uvestiti di e donnee cuciture davanti è posteriore, e cuciture laterali di umantellu, e cuciture di maniche, e cuciture di spalle, e cuciture di u forru è u tessulu di a faccia, è e cuciture nantu à u forru, etc.

(2) Per verificà a cucitura, si pò verificà s'ellu ci sò fili rotti o crepe, secondu, verificate s'ellu ci hè una differenza di culore trà u tessulu internu nantu à i dui lati di a cucitura, è terzu, verificate s'ellu a solidità à a lacrime di u tissu internu. hè fermu.

5

U sopra hè u prucessu di QC di u vestitu di e donneSi Yinghong, fucalizza nantu à i dettagli, u serviziu prima.Sè vo avete bisogni, vi ponu cuntattateci, noi vi derà u megliu prucessu di serviziu.

 


Tempu di Postu: Nov-23-2022