Cumu sceglie i fornitori di vestiti?

I fornitori originali di a cumpagnia.

Questi fornitori sò stati in cuntattu di u mercatu cù a cumpagnia per parechji anni.A cumpagnia hè familiarizata è capisce a qualità, u prezzu è a reputazione di i so prudutti.

L'altra parte hè ancu disposta à cooperà cù a cumpagnia è sustene l'altri quandu si trovanu difficultà.Dunque, ponu diventà i fornitori stabili di a cumpagnia.

I fornitori stabili di a cumpagnia venenu da tutti l'aspetti, cumpresi i pruduttori, i grossisti è l'imprese prufessiunali.Quandu sceglite i canali di furnimentu, i fornituri originali deve esse datu priorità.Questu aspettu pò riduce i risichi di u mercatu, riduce e preoccupazioni nantu à e marche di i prudutti è a qualità, è rinfurzà e relazioni di cullaburazione per vince u mercatu inseme cù i fornituri.

Comu sceglie i fornitori di vestiti (1)
Comu sceglie i fornitori di vestiti (2)

Novu fornitore.vestitu Siyinghong.

A causa di l'espansione di l'affari di a cumpagnia, a cumpetizione feroce di u mercatu, è l'emergenza cuntinuu di novi prudutti, a cumpagnia hà bisognu.Add new supplyers.A selezzione di un novu fornitore hè una decisione cummerciale impurtante per l'acquistu di u dipartimentu di merceria, chì pò esse paragunatu è analizatu da i seguenti aspetti:

(1) L'affidabilità di u supply.

Principalmente analizà a capacità di fornitura di materie prime è a reputazione di u fornitore.Cumprendu u culore, a varietà, a specificazione è a quantità di a mercaderia, sia u supplyu pò esse garantitu à tempu secondu e esigenze di u centru cummerciale, a reputazione hè bona o micca, u tassu di prestazione di u cuntrattu, etc.

Comu sceglie i fornitori di vestiti (3)

(2) Qualità è prezzu di u produttu.

Comu sceglie i fornitori di vestiti (4)

Hè soprattuttu se a qualità di e merchenzie furnite risponde à i normi pertinenti, è s'ellu pò scuntrà a qualità è u prezzu di i beni di cunsumu.Principalmente se a qualità di e merchenzie furnite risponde à i normi pertinenti è se pò suddisfà i cunsumatori

(3) Tempu di consegna.

Chì modu di trasportu hè utilizatu, quale hè l'accordu nantu à i costi di trasportu, cumu pagà, se u tempu di consegna risponde à i requisiti di vendita, è s'ellu pò guarantisci a consegna puntuale.

Comu sceglie i fornitori di vestiti (5)
Comu sceglie i fornitori di vestiti (1)

(4) Termini di transazzione.

Sia u fornitore pò furnisce servizii di fornitura è servizii d'assicuranza di qualità, sia u fornitore accunsente à vende o pagamentu differitu di pagamentu in u centru cummerciale, sia pò furnisce servizii di consegna è furnisce materiali di promozione di publicità in situ è ​​tariffi, sia u fornitore utilizeghja media lucali per realizà a marca di produttu Publicità, etc.

Comu sceglie i fornitori di vestiti (2)

Per assicurà a qualità di a fonte di merchenzie, u dipartimentu di l'approvvigionamentu di u dipartimentu di merchenzie deve stabilisce un schedariu d'infurmazione di u fornitore, è aghjunghje infurmazioni pertinenti in ogni mumentu, in modu di determinà a selezzione di i fornitori per mezu di paraguni è paraguni di materiali d'infurmazione. .


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022