Cumu duvemu sceglie i tessuti per fà a ropa?

unu.Sicondu a stagione, chì tipu di stile di u disignu determina quale natura di utela di vestiti.

Cum'è: cachemire doppia faccia, lana doppia faccia, velluto, materiale di lana è altri tessuti utilizati in u collu di vestitu, collar standing, revers, loose, wide, fit, shoulder, shoulder, long, short and other dress design, generalmente in a stagione di primavera è di vaghjimu.

U vestitu d'estiu cù sita vera, sita di mulberry, cuttuni, linu è altri materiali di u tela più vede, più utilizatu in a produzzione di vestiti, cammisa, manichi curtite.

due.Chì tipu di esigenze di prucessu per determinà a natura di u tissu

Lana double-sided usa machine à cucire à crack, è tandu prucessu manuale à compie, denim prucessu di cucitura multi-usu, sita hè usata à cuciri, fur macchina integrata-corpu o prucessu stitching à compie.

Un bonuvestiti di qualità, deve esse un bonu disignu è una selezzione di materiale d'alta qualità è e rializazioni artighjanali delicate currispondenti.

In questu articulu, listemu principarmenti i tessuti cumuni usati in a nostra vita di ogni ghjornu

fibre naturali:

sava (1)

Cuttuni : parechje categurie, e quattru stagioni generale

meritu:

1, un bonu rendimentu termale: a fibra di cuttuni hà una conductività termale bassa, l'aria statica pò esse ritenuta trà e fibre, è u rendiment d'isolamentu termale hè bonu.

2, boni pruprietà igroscòpichi: a fibra di cuttuni pò assorbe l'acqua da l'ambienti circundante, per fà u so propiu molle.

3, alta resistenza à u calore: sottu à 110 ℃, a fibra di cuttuni ùn serà micca guastatu, più purtata è lavata.

4, bona igiene: a fibra di cuttuni hè una fibra di cellulosa naturali, senza stimulazione di a pelle, prima scelta di u musculu sensitivu.

mancanza:

1, faciule da arrugà è difficiuli d'arrangià è liscia, deve esse ironed to wear out.U tela di cuttuni puri hè elasticu è faciule da deformà.

2. Ancu l'absorzione di l'umidità hè bona, u scaricamentu di l'umidità hè assai poviru, hè difficiule d'asciucà bè dopu à a splutazioni, è u cunfortu di vestimentu hè poviru.

3, lavatu longu hè facile à stiff, softener hè difficiule à salvà.

 

sava (2)

i pruduttori di vestiti in Cina

Canapa: respirante rapidamente seccu, u corpu micca appiccicosu;generalmente usatu in vestiti d'estate o mantellu di primavera è di vaghjimu

meritu:

1. Forti proprietà igroscòpichi, resistenza à l'alkali è resistenza à l'acidu;una bona permeabilità à l'aria, è una sensazione fresca dopu avè purtatu.

2, a resistenza à u calore hè ancu bona, a temperatura di stiratura pò ghjunghje à 190 gradi - 210 gradi.

3, u rendiment di resistenza ultraviolet hè forte, a penetrazione ultravioletta hè menu di unu per centu, i danni à e persone ponu esse ignorati.

Disadvantages: a superficia di u tela hè ruvida, u tela ùn hè micca abbastanza còmode.U sessu appiccicatu è l'elasticità di u tela hè poviru, è i vestiti sò faciuli di lascià arrughe.

sava (3)

fabbrica di vestiti in Cina

Vantaghji: superficia di tela liscia, sensazione suave;bona elasticità, forti proprietà hygroscopic.

Svantaghji: a maiò parte di i tessuti di lana friczione faciuli à pilling;u lavatu hè faciule da deformazione, ancu solu lavaggi secchi;micca faciule da gestisce, caru.

seta:

meritu:

1. A materia prima sò naturali, morbidi è amichevuli di a pelle, è cunfortu per portà

2, hygroscopic è sudorazione, in linea cù i bisogni fisiologichi di a pelle umana

3. Tentaculi lisci è bonu gradu di pende

4, brillanti, nobili, un certu cuntenutu di sita dritta, ponu fà u pruduttu sentenu più liscia, urganizazione più densa, piena di lustru, cunfortu è eleganti, lussuoso, cù una bona forza elastica, bona igroscòpica, respirabile, cunfortu.

mancanza:

1, a resistenza di arrughe hè peghju di i capelli

2, a resistenza di a luce di seta hè assai povera, micca adattata per un bellu pezzu in u sole

3, i vestiti di seta sò faciuli d'assorbà, faciuli di generà elettricità statica, micca abbastanza forte

sava (4)

i pruduttori di vestiti femminili

Poliester: appartene à a fibra di poliester, cù una eccellente elasticità è ricuperazione, tela croccante, micca arrugata, bona formabilità, alta forza, bona elasticità, durable è resistenza à a luce eccellente, ma faciule da pruduce l'electricità statica è l'assorbimentu di polvera è umidità hè poviru.

Nylon: fibra di poliamide, ancu u cosiddettu nylon, a tintura in fibra sintetica hè megliu, ligera, è una bona prestazione impermeabile è antivento, alta resistenza à l'usura, forza è elasticità sò assai boni.

Spandex: hà una eccellente elasticità, cunnisciuta ancu com'è fibra elastica, cunnisciuta ancu com'è carta vegetale, bona elasticità, sensazione liscia, piccula igroscòpica, bona resistenza à u clima è resistenza chimica, lavare in lavatrice, poca resistenza à u calore.

4, fibra chjara: cumunimenti cunnisciuta cum'è "lana artificiale" hà una caratteristica morbida, calda, forte è bona, superficia liscia, struttura stretta, micca faciule da deformazione dopu à lavà cù un minimu shrinkage.


Tempu di Postu: Feb-29-2024