6 Certificazioni è Norme per aiutà a vostra carriera di moda à riesce

Attualmente, parechjimarche di vestitirichiede diversi certificati per tessili è fabbriche chì producenu tessili.Stu documentu presenta brevemente e certificazioni tessili GRS, GOTS, OCS, BCI, RDS, Bluesign, Oeko-tex chì i grandi marchi si concentranu recentemente.

Certificazione 1.GRS

Standard di riciclamentu globale certificatu GRS per tessili è vestiti;GRS hè un standard di produttu voluntariu, internaziunale è cumpletu chì affronta l'applicazione di i venditori di a catena di fornitura di ricurdà di i prudutti, u cuntrollu di a catena di custodia, ingredienti riciclati, rispunsabilità suciale è pratiche ambientali, è restrizioni chimiche, iniziatu da TextileExchange è certificatu da una certificazione di terzu. corpu.

104

U scopu di a certificazione GRS hè di assicurà chì e dichjarazioni fatte nantu à u pruduttu pertinente sò currette è chì u pruduttu hè pruduttu in boni cundizioni di travagliu è cù un impattu ambientale minimu è un impattu chimicu.A certificazione GRS hè pensata per scuntrà l'ingredienti recuperati / riciclati cuntenuti in i prudutti (sia finiti sia semifiniti) per a verificazione da a cumpagnia, è per verificà l'attività relative di rispunsabilità suciale, pratiche ambientali è usu chimicu.

A dumanda di certificazione GRS deve risponde à i cinque requisiti di tracciabilità, prutezzione ambientale, responsabilità suciale, marcatura di rigenerazione è principii generali.

In più di e specificazioni di materia prima, stu standard include ancu e norme di trasfurmazioni ambientali.Include esigenze strette di trattamentu di l'acqua residuale è l'usu chimicu (secondu u Standard Organic Textile Globale (GOTS) è ancu Oeko-Tex100).I fatturi di rispunsabilità suciale sò ancu inclusi in u GRS, chì hà u scopu di guarantisce a salute è a sicurezza di i travagliadori, sustene i diritti di u travagliu di i travagliadori è rispettà i normi stabiliti da l'Organizazione Internaziunale di u travagliu (ILO).

Attualmente, parechje marche facenu prudutti di poliester riciclatu è di cuttuni riciclati, chì esige chì i fornitori di tessuti è filati furniscenu certificati GRS è e so informazioni di transazzione per u seguimentu è a certificazione di a marca.

2.Certificazione GOTS

103

GOTS certifica l'organicu globalestandard tessili;U Standard Globale per a Certificazione di Tessili Biologichi (GOTS) hè definitu principarmenti cum'è esigenze per assicurà u statutu organicu di i tessili, cumprese a cugliera di materie prime, a produzzione ecologicamente è socialmente rispunsevule, è l'etichettatura per assicurà l'infurmazioni di i cunsumatori nantu à i prudutti.

Stu standard prevede a trasfurmazioni, a fabricazione, l'imballazione, l'etichettatura, l'importazione, l'esportazione è a distribuzione di tessili organici.I prudutti finali ponu include, ma ùn sò micca limitati à: prudutti di fibra, filati, tessuti, vestiti è tessili per a casa, stu standard si focalizeghja solu in i requisiti obligatorii.

Ughjettu di a certificazione: tessili pruduciuti da fibre naturali biologiche
Scopu di a certificazione: GOTs gestione di a produzzione di produttu, prutezzione ambientale, rispunsabilità suciale trè aspetti
Requisiti di u produttu: Contene 70% di fibra naturale organica, a mistura ùn hè micca permessa, cuntene un massimu di 10% di fibra sintetica o riciclata (i prudutti sportivi ponu cuntene un massimu di 25% di fibra sintetica o riciclata), senza fibra geneticamente modificata.

I tessili organici sò ancu una di e certificazioni impurtanti per i requisiti di materia prima di e marche maiò, trà e quali duvemu distingue a diffarenza trà GOTS è OCS, chì sò principarmenti diversi esigenze per l'ingredienti organici di u pruduttu.

3.Certificazione OCS

101

Standard di cuntenutu organicu certificatu OCS;L'Organic Content Standard (OCS) pò esse applicatu à tutti i prudutti non alimentari chì cuntenenu da 5 à 100 per centu ingredienti organici.Stu standard pò esse usatu per verificà u cuntenutu di materia urganica in u pruduttu finali.Pò esse usatu per traccia a materia prima da a fonte à u pruduttu finali è u prucessu hè certificatu da una urganizazione di terzu di fiducia.In u prucessu di valutazione cumpletamente indipendente di u cuntenutu organicu di i prudutti, i normi seranu trasparenti è coerenti.Stu standard pò esse usatu cum'è un strumentu cummerciale trà e cumpagnie per aiutà e cumpagnie à assicurà chì i prudutti chì compranu o paganu rispondenu à e so esigenze.

Ughjettu di certificazione: prudutti non alimentari pruduciuti da materie prime biologiche appruvate.
Scopu di a certificazione: gestione di produzzione di produttu OCS.
Requisiti di u produttu: cuntene più di 5% di materie prime chì rispondenu à i normi organici appruvati.
I requisiti OCS per l'ingredienti organici sò assai più bassi di GOTS, cusì u cliente mediu di a marca richiederà à u fornitore di furnisce un certificatu GOTS invece di un certificatu OCS.

4.Certificazione BCI

106

BCI Certified Swiss Good Cotton Development Association;L'Iniziativa Better Cotton (BCI), registrata in 2009 è cù sede in Ginevra, Svizzera, hè una urganizazione internaziunale senza prufittu cù 4 uffici di rappresentanza in Cina, India, Pakistan è Londra.Attualmente, hà più di 1,000 urganisazioni membri in u mondu, cumprese principalmente unità di piantazione di cuttuni, imprese tessili di cuttuni è marche di vendita.

BCI travaglia cù una larga gamma di stakeholder per prumove i prughjetti di crescita di BetterCotton in u mondu è per facilità u flussu di BetterCotton in tutta a catena di supply, basatu annantu à i principii di produzzione di cuttuni sviluppati da BCI.L'ultimu scopu di BCI hè di trasfurmà a pruduzzione di cuttuni à una scala glubale per mezu di u sviluppu di u Prughjettu Good Cotton, facendu u bonu cuttuni una commodità mainstream.In u 2020, a pruduzzione di cuttuni bonu righjunghji u 30% di a pruduzzioni di cuttuni glubale tutale.

BCI sei principii di produzzione:

1.Minimize effetti dannusu nantu à e misure di prutezzione di culturi.

2.Usamentu di l'acqua efficiente è a cunsirvazione di e risorse di l'acqua.

3.Focus nantu à a salute di a terra.

4.Protect abitati naturali.

5.Care è prutezzione di qualità fibre.

6.Promozione di u travagliu decentu.

Attualmente, parechje marche richiedenu u cuttuni di i so fornitori per vene da BCI, è avè a so propria piattaforma di seguimentu BCI per assicurà chì i fornitori ponu cumprà BCI reale, induve u prezzu di BCI hè u listessu cum'è quellu di u cuttuni ordinariu, ma u fornitore implicarà. tariffu currispundenti quandu dumandate è utilizate a piattaforma BCI è l'appartenenza.In generale, l'usu di BCCU hè tracciatu attraversu a piattaforma BCI (1BCCU = 1kg di cotone lint).

5.Certificazione RDS

105

Umanu è Responsabile certificatu RDS standard;RDS ResponsibleDownStandard (Responsibledown Standard).U Humane and Responsible Down Standard hè un prugramma di certificazione sviluppatu da TheNorthFace di VF Corporation in cullaburazione cù u Textile Exchange è u Dutch ControlUnion Certifications, un corpu di certificazione di terzu.U prugettu hè statu ufficialmente lanciatu in ghjennaghju 2014 è u primu certificatu hè statu emessu in ghjugnu di u stessu annu.Durante u sviluppu di u prugramma di certificazione, l'emittente di certificazione hà travagliatu cù i principali fornitori AlliedFeather & Down è Downlite per analizà è verificà a conformità in ogni tappa di a catena di supply down.

I piume di oche, anatre è altri uccelli in l'industria alimentaria sò una di e migliori qualità è u megliu rendimentu di materiale di vestiti.U Humane Down Standard hè cuncepitu per valutà è traccia a fonte di qualsiasi pruduttu basatu, creendu una catena di custodia da u gosling à u pruduttu finale.A certificazione RDS include a certificazione di i fornitori di piume è piume di materia prima, è include ancu a certificazione di fabbriche di produzzione di piumini.

6. Certificazione Oeko-TEX

102

L'OEKO-TEX®Standard 100 hè statu sviluppatu da l'Associazione Internaziunale di Tessili Ambientale (OEKO-TEX®Association) in u 1992 per pruvà e proprietà di i prudutti tessili è di vestiti in quantu à u so impattu nantu à a salute umana.L'OEKO-TEX®Standard 100 specifica i tipi di sustanzi periculosi cunnisciuti chì ponu esse prisenti in i prudutti tessili è di vestiti.L'articuli di prova includenu pH, formaldeide, metalli pesanti, insetticidi / erbicidi, fenoli clorurati, ftalati, organotin, coloranti azoici, coloranti cancerogeni / allergenici, OPP, PFOS, PFOA, clorobenzene è clorotoluene, idrocarburi aromatici policiclici, volatilità di colore, rapidità di colore. , etc., è i prudutti sò divisi in quattru categurie secondu l'usu finale: Classe I per i zitelli, Classe II per u cuntattu direttu di a pelle, Classe III per u cuntattu direttu di a pelle è Classe IV per l'usu decorativu.

Attualmente, Oeko-tex, cum'è una di e certificazioni ambientali più basiche per e fabbriche di tissuti, generalmente richiede a cooperazione cù i pruprietarii di marca, chì hè u requisitu minimu per e fabbriche.

Avvolgimentu

Siyinghongfabbrica di vestitihè un capu in l'industria di a moda è hà guadagnatu numerose certificazioni è standard per aiutà a vostra attività à successu.

Se vulete chì i vostri vestiti sò eco-friendly è eleganti, ùn cercate più di siyinghongfabbrica di vestiti.Tenemu a sustenibilità è a rispunsabilità suciale cum'è e nostre più alti priurità in a produzzione per chì pudete creà cunfidenza di vestiti di moda senza dannu l'ambiente.Cuntatta cioghje per più infurmazione nantu à cumu pudemu aiutà à ghjunghje à i vostri scopi.


Tempu di Postu: 28-Mar-2024