2022-2023 Autunno/Inverno Tendenze di moda

L'ultimu rapportu di tendenza di a moda autunno/invernu 2022-2023 hè quì!

Da i primi tendenzi chì catturà u core di ogni amante di a moda sta caduta à i micro tendenzi chì anu un nichule, ogni articulu è esteticu chì vulete cumprà hè sicuru d'esse in questa lista.

Nant'à i catwalks, i diseggiani in ogni capitale di a moda anu creatu una grande agitazione cù orli chocante, alcuni vestiti trasparenti è assai dettagli di corset.Dunque, mentre ùn avemu mai cunsigliatu di saltà nantu à u carrughju solu perchè tutti l'altri sò, se avete bisognu di ispirazione per rinfriscà u vostru armariu per u vaghjimu, stu rapportu di tendenza serà certamente utile.

2022-2023 Autunno/Inverno Tendenze di moda:

wps_doc_6

Moda intima:

Dopu à u bracciu neru, i vestiti trasparenti è i shorts pelvic sò diventati una tendenza di moda all-star per u vaghjimu è l'invernu.Fendi préfère un look doux et sexy, en mettant l'accent sur des robes nulles légères et des corsets pour mettre en valeur la féminité des femmes sur le lieu de travail.Altri marchi anu ancu abbracciatu l'aspettu più sexy, cum'è Miu Miu, Simone Rocha è Bottega Veneta.

wps_doc_5

Un vestitu dolce:

Questa caduta, pare chì ci hè un enfasi nantu à i vestiti di trè pezzi cù un toccu di l'anni sessanta.I vestiti di minigonna anu ancu catturatu u core di i diseggiani, cù e piste di Chanel chì guidanu a strada.Tuttavia, l'appetite di u salaryman mudernu per i vestiti classici è sofisticati ùn hè micca limitatu à a Settimana di Moda di Parigi.I diseggiani in ogni capitale di a moda sò attirati da questu aspettu elegante, cù Tod's, Sportmax è The Row chì guidanu a strada.

wps_doc_4

Vestitu cù code (Maxi Dress):

A cuntrariu di a giacca cropped, u trailed hà pigliatu u centru in parechje cullezzione per u vaghjimu / invernu 2022-2023.Stu stilu stupente di l'outerwear, vistu principarmenti in New York è Milanu, hè senza dubbitu quì per stà, cù i diseggiani cum'è Khaite, Bevza è Valentino chì saltanu nantu à u bandu.

wps_doc_3

A moda femminile di gattu:

Elegante è futurista, Catwoman ùn delude mai.In i spettaculi di primavera, ci sò stati qualchi esempi di collants, ma da i diseggiani di u vaghjimu parevanu esse andati da u fondu.Queste ispirazioni anu purtatu à una ricchezza di scelte per i cunsumatori.À Stella McCartney, quelli chì preferanu un dettagliu più elaboratu ponu optà per i tessuti di maglia.In ogni casu, per quelli chì anu interessatu in u futuru, u vestitu di coghju di Dior ùn deluverà micca.

wps_doc_2

Giacca da motociclista:

Le giacche da motociclista tornano nelle collezioni Versace, Loewe e Miu Miu.Mentre u stilu di Miu Miu hà truvatu u so modu in u mondu accademicu, un aspettu robustu hè faciule da truvà in i tendenzi di sta caduta.

wps_doc_1

Corselet :

I corsetti sò un articulu must-have sta stagione.I jeans di moda cunghjunati cù una falda larga sò perfetti per i nightclubs, è i corsetti pruvucanu esse eccellenti pezzi di transizione.Tibi è Proenza Schouler anu avutu ancu versioni più dolci, ma Dior, Balmain è Dion Lee s'inclinavanu versu un look quasi BDSM.

wps_doc_0

mantellu capo:

Ùn hè più a riserva di i caratteri di i fumetti, i mantelli sò andati oltre a ropa è in a nostra vita di ogni ghjornu.Stu mantellu hè perfettu per fà una entrata drammatica (o entrata), è darà un toccu extra à tuttu ciò chì porta.Dunque, sè vo vulete canalizzà u vostru eroe internu, andate à Befza, Gabriela Hirst o Valentino per più ispirazione.

wps_doc_12

vestitu di festa:

I vestiti di festa sò diventati un pezzu chjave di a maiò parte di e cullezzione.

Le look a certainement inondé à nouveau les collections de créateurs, avec 16Arlington, Bottega Veneta et Coperni qui ont tous vu des tenues de fête irrésistibles.

wps_doc_11

Estetica nebulosa:

I dettagli nebulosi sò diventati mainstream trà i diseggiani.Mentre chì alcuni di questi sguardi ponu mette in prublemi indecenti in publicu, ùn hè micca ciò chì i diseggiani chì custruianu cullezzione intornu à stu look sexy sò preoccupati.Sè site interessatu à portà stu stilu, fighjate à Fendi è sapete quale paru per portà.

wps_doc_10
wps_doc_9

Moda cravatta:

L'arcu era l'articulu più femminile è diventò una parte impurtante di parechje cullezzione in un annu.Certi disinni anu arcu pianu, cum'è quelli chì truvate à Jil Sander è Valentino.D'autres trouvent un plaisir à volants dans les bretelles et les nœuds à manche déformée - et ceux-ci incluent (mais ne se limitent pas à) les génies stylistiques de Schiaparelli et Chopova Lowena.

wps_doc_8
wps_doc_7

Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022