U rapportu definitivu di e tendenze di moda autunno/inverno 2022-2023 hè quì!
Da e principali tendenze chì cattureranu u core di ogni amante di a moda questu autunnu à e micro tendenze chì anu un vantaghju di nicchia, ogni articulu è estetica chì vulete cumprà hè sicuru d'esse in questa lista.
Nantu à e passerelle, i stilisti di ogni capitale di a moda anu creatu un bellu scalpore cù orli scioccanti, certi vestiti trasparenti è assai dettagli di corsetti. Dunque, mentre ùn ricumanderemu mai di saltà nantu à u carru solu perchè tutti l'altri u facenu, sè avete bisognu di qualchì ispirazione per ravvivà u vostru guardaroba per l'autunnu, questu rapportu di tendenze serà certamente utile.
Tendenze di a Moda Autunno/Inverno 2022-2023:

Moda di biancheria intima:
Dopu à u reggisenu neru, i vestiti trasparenti è i pantaloncini corti sò diventati una tendenza di moda all-star per l'autunnu è l'invernu. Fendi privilegia un look dolce è sexy, cuncentrandosi nantu à vestiti slip leggeri è corsetti per mette in risaltu a femminilità di e donne in u locu di travagliu. Altre marche anu ancu abbracciatu u look più sexy, cum'è Miu Miu, Simone Rocha è Bottega Veneta.

Un vestitu dolce:
Questu vaghjimu, pare chì ci sia una enfasi nantu à i vestiti à trè pezzi cù un toccu di l'anni sessanta. I vestiti in minigonna anu ancu catturatu u core di i stilisti, cù e passerelle di Chanel chì aprenu a strada. Tuttavia, l'appetitu di u salariatu mudernu per i vestiti classici è sofisticati ùn hè micca limitatu à a Settimana di a Moda di Parigi. I stilisti di ogni capitale di a moda sò attratti da questu look elegante, cù Tod's, Sportmax è The Row chì aprenu a strada.

Vestitu cù code (Vestitu Maxi):
À u cuntrariu di a giacca corta, a giacca trailed hà pigliatu u centru di a scena in numerose cullezzione per l'autunnu/invernu 2022-2023. Stu stile di vestiti esterni stupendu, vistu soprattuttu in New York è Milanu, hè senza dubbitu quì per stà, cù stilisti cum'è Khaite, Bevza è Valentino chì saltanu nantu à u carru.

A moda femminile di u gattu:
Elegante è futurista, Catwoman ùn delude mai. In e sfilate di primavera, ci eranu qualchi esempi di collant, ma in auturnu i stilisti parevanu esse andati oltre i limiti. Queste ispirazioni anu purtatu à una ricchezza di scelte per i cunsumatori. À Stella McCartney, quelli chì preferiscenu un dettagliu più elaboratu ponu optà per tessuti di maglia. Tuttavia, per quelli chì sò interessati à u futuru, u tailleur di pelle di Dior ùn deluderà micca.

Giacca da motociclista:
E giacche da motociclista stanu facendu un ritornu in e cullezzione di Versace, Loewe è Miu Miu. Mentre u stile di Miu Miu hà trovu a so strada in u mondu accademicu, un aspettu robustu hè faciule da truvà in e tendenze di questu autunnu.

Corsettu:
I corsetti sò un articulu indispensabile sta stagione. I jeans di moda accumpagnati da una gonna larga sò perfetti per e discoteche, è i corsetti si rivelanu eccellenti pezzi di transizione. Tibi è Proenza Schouler avianu ancu versioni più morbide, ma Dior, Balmain è Dion Lee si sò inclinati versu un look quasi BDSM.

Mantellu di mantelli:
Ùn sò più riservati à i persunagi di i fumetti, i mantelli sò andati oltre i vestiti è sò entrati in a nostra vita di tutti i ghjorni. Stu mantellu hè perfettu per fà una entrata (o un'entrata) drammatica, è darà un toccu in più à tuttu ciò chì portate. Dunque, sè vulete canalizà u vostru eroe interiore, andate à Befza, Gabriela Hirst o Valentino per più ispirazione.

Vestitu di festa:
I vestiti di festa sò diventati un elementu chjave di a maiò parte di e cullezzione.
U look hà certamente inundatu di novu e cullezzione di stilisti, cù 16Arlington, Bottega Veneta è Coperni chì anu vistu tutti vestiti da festa irresistibili.

Estetica nebulosa:
I dettagli nebulosi sò diventati mainstream trà i stilisti. Mentre chì alcuni di sti look ponu mettevi in guai indecenti in publicu, ùn hè micca ciò chì preoccupa i stilisti chì anu custruitu cullezzione intornu à questu look sexy. Sè site interessatu à purtà stu stile, date un'ochjata à Fendi è sapete quale paru purtà.


Moda di papillon:
L'arcu era l'articulu u più femminile è hè diventatu una parte impurtante di parechje cullezzione in un annu. Certi disinni anu archi piatti, cum'è quelli chì si trovanu da Jil Sander è Valentino. Altri trovanu piacè in bretelle è archi deformi - è questi includenu (ma ùn sò micca limitati à) i geni stilistici di Schiaparelli è Chopova Lowena.


Data di publicazione: 22 d'ottobre di u 2022