L'scelta è a collocazione di u vestitu hè assai squisita, chì deve esse maestru di una donna quandu porta un vestitu? Oghje, vogliu parlà cun voi di l'etiquette di vestituvestiti di donna.
1. In un ambiente prufessiunale più formale, e donne deve sceglie un vestitu prufessiunale formale, u culore ùn deve esse troppu abbagliante.
2. Camicia: A cammisa hè soprattuttu monocromatica, è u culore deve currisponde à u vestitu. L'orlu di a cammisa deve esse tucintu a cintura; eccettu u buttone cima, altri buttoni deve esse fastened.
3. Gonna à l'ouest: a longu di a falda à punente deve esse in u ghjinochju sopra nantu à a pusizione di 3 cm, ùn deve esse troppu cortu.
4. Calzini: e donne anu purtatu faldidi uccidintali deve esse cumminati cù calzini longu o collant, ùn pò micca avè una seta, u culore à u culore di carne, neru. E donne cù i gammi più grossi duveranu avè calzini scuri, è quelli chì anu i peri più fini duveranu calzini più ligeri. Quandu si portanu calzini di sita, i calzini ùn deve esse esposti fora di a falda.
5. Calzature: i tacchi neri o i scarpi di barca di tacchi mediu sò preferiti. Nisuna sandali, tacchi legati o scarpi totoe per occasioni formali. U culore di i scarpi deve esse u listessu o più scuru cum'è u vestitu.
Inoltre, i dui culori superiore è inferiore di u vestitu duveranu esse listessi. In cumbinazione, u vestitu, a cammisa è a cravatta deve vene in dui culori chjosi.
I scarpi di coghju deve esse purtatu quandu si porta un vestitu. Ùn hè micca adattatu per portà calzature casuale, scarpi di tela è scarpi di viaghju.
U culore di a cammisa chì currisponde à u vestitu deve esse coordinatu cù u culore di u vestitu, micca cù u listessu colore. Camicie bianche è vestiti di tutti i culori sò assai bè. L'omi ùn deve micca portà camicie à quadri di culori brillanti o cammisa decorativa in occasioni formali. I braccialetti di cammisa duveranu esse 1-2 cm più longu cà i braccialetti di vestiti. A ghjente in un vestitu deve portà una cravatta in occasioni formali, micca necessariamente una cravatta in altre occasioni. Quandu si porta una cravatta, a fibbia di u collu di a cammisa deve esse fissata. Quandu ùn hè micca ligatu, sguassate u collu di a cammisa.
U buttone di vestitu pò esse divisu in una fila unica è doppia fila, u metudu di u buttone di u buttone hè ancu squisitu: u buttone di vestitu di doppia fila per fibbia. Un vestitu unicu: un buttone, dignitu è generosu; dui buttoni, solu u buttone sopra hè straneru è ortudossu, solu u buttone sottu hè bovinu è flussu, tuttu u buttone hè chjaru. U buttone ùn hè nè naturali nè bellu, tutti è u sicondu buttone ùn sò micca standard; per trè buttuni, dui o solu u buttone mediu risponde à a specificazione.
Ùn mette micca troppu in ugiacca è pantaloni tasche di u vestitu. Ùn porta micca troppu vestiti è biancheria intima. Hè megliu portà una sola cammisa in a primavera è in u vaghjimu. In l'inguernu, ùn porta micca sweaters sottu a vostra cammisa. Pudete portà un sweater sopra a vostra cammisa. Purtendu troppu distrughjerà a bellezza generale di a linea di u vestitu.
U culore è u mudellu di a cravatta deve esse coordinatu cù u vestitu. Quandu porta una cravatta, a durata di a cravatta deve esse cunnessa cù a fibbia di u cinturione, è u clip di cravatta deve esse ligatu trà u quartu è u quintu buttone di a cammisa.
U logu nantu à u cuff di u vestitu deve esse sguassatu, altrimenti ùn scontra micca u codice di vestitu di u vestitu, chì farà ridere a ghjente in occasioni eleganti.Prestate attenzione à u mantenimentu di u vestitu. U modu di mantenimentu è almacenamiento hà un grande impattu nantu à a forma è a vita di u vestitu. I vestiti high-end deve esse appiccicatu in un locu ventilatu è seccu spessu. Prestate attenzione à a prova di insetti è a prova di umidità. Quandu ci sò arrughe, pudete appiccà in u bagnu dopu à piglià un bagnu. U pliu pò esse spargugliatu cù vapore è poi appiccicatu in un locu ventilatu.
1, u buttone fondu di u vestitu ùn hè micca buttone. Ùn buckle, in più di u funerale è altre occasioni maiò, purtendu un vestitu in generale l'ultimu buttone hè sbulicatu.
2. Eliminate i marchi è e linee ausiliarii. Cumprate u vestitu deve ricurdà di sguassà a manica nantu à a marca, lana pura è altri segni. À u fondu di u vestitu, ci hè di solitu una linea ausiliaria stereotipata, è questu deve ancu esse eliminatu.
3, i manichi di cammisa mostranu u cuff di vestitu 1-2 cm per chì l'etiquette basica di u vestitu.
4, ùn mostra micca l'internu di a cammisa, in l'occasioni formali T-shirt è gilet apparirà u stilu generale di u vestitu ùn hè micca listessu.
5, a lunghezza curretta di a cravatta hè naturalmente appesa à a cintura, micca troppu spessu cù u ventu.
6, a lunghezza di i pantaloni di vestitu solu copre i pedi per u bonu, troppu longu pareranu sloppy inappropriate, troppu cortu ancu di moda, ma micca in linea cù l'etiquette di vestitu formale.
7, a lunghezza di u vestitu ghjustu copre i glutei, troppu longu tirarà falà a vostra proporzione, troppu cortu hè assai unsightly.
8, Suit per adattà à portà un altu sensu di sensazione, ùn fate micca u ventu di grandezza, ùn fate micca ventu strettu.
9, u principiu di trè culori, collocation culore hè megliu culore simili à ecu, in principiu, u culore tutale collocation tutale ùn pò esse più cà trè.
Tempu di Postu: Dec-23-2023