U prucessu specificu di u disignu di vestiti

1. U primu hè a ricerca preliminare. U cuntenutu di a ricerca hè principarmenti tendenza di tendenza è analisi di i prudutti di cuncurrenza (a volte fattu da altri dipartimenti è spartutu cù u dipartimentu di cuncepimentu. Suggeriu chì i diseggiani participanu sempre à a ricerca, l'esperienza hè diversa). Inoltre, in linea è assai di e cumpagnie di tendenza di tendenza offrenu assai cunsultazione di tendenza. Per a maiò parte di l'imprese chì ùn sò micca creatori è capi di tendenza, i diseggiani travaglianu per seguità a tendenza. In più di l'infurmazioni di ricerca in linea chì tutti spessu facenu, se a rivista MAO, pensu chì u metudu di ricerca più impurtante quì deve esse per andà in a fabbrica (a fabbrica face a robba per vende a prossima stagione, assai più di ciò chì vede a realità). di u situ web)

U prucessu specificu di clothi1

2. Cù u dipartimentu di mercurie (compratori) per analizà a storia di i più venduti, soldi insalable, perchè vendenu bè, vende male per i diseggiani, l'enfasi hè di analizà chì i prublemi di cuncepimentu portanu à i prudutti più venduti è insalable. Per esempiu, certi sò boni, ma u prublema di prezzu, cusì i diseggiani anu bisognu di cunsiderà riducendu u costu da a perspettiva di u disignu; alcuni sò veramente boni, alcuni ponu esse dettagli di cuncepimentu verbose portanu à i clienti ùn piace micca. In sintesi, l'analisi di dati storichi hè impurtante. Sta parte hè di solitu participatu da i culleghi in u dipartimentu di merceria è u dipartimentu di vendita.
3. U designer di una cumpagnia di marca ùn pruduce micca a serie fora di l'aria fina. Prima chì u designer emette u tema è a serie, u dipartimentu di merceria (u cumpratore) furnisce una tabella di u pianu di merceria. U calendariu di merce include tutti i tipi di articuli necessarii per questa stagione (cum'è mantellu X, X SKU; pantaloni X, X SKU). È u prezzu, a fascia di lista è altre esigenze. Un pianu di commodità hè equivalente à una guida di u quadru, da quale u designer face una COLLECTION.
4. U dipartimentu di cuncepimentu sviluppa u tema di u disignu è a direzzione di u sviluppu di a nova stagione di merchenzie (cum'è mostra quì sottu) secondu una seria di pianificazione direzzione di merceria è rapporti di ricerca di tendenza populari furniti da u cumpratore, è determina a direzzione di u disignu inseme cù u cumpratore è u dipartimentu di vendita (se ci hè).
5. Sicondu a direzzione di u sviluppu di u produttu di staghjoni currente è u pianu di merchenzie cunfirmatu inseme da i dipartimenti pertinenti, u dipartimentu di cuncepimentu hà iniziatu u travagliu di sviluppu. U travagliu di Wu Ti include u sviluppu di tessuti, materiali ausiliari, truvà fonti d'ispirazione di design, furmulà rapporti di sviluppu di produttu di stagione nova, è pruducia manuscritti di disignu secondu a direzzione di u sviluppu di u produttu. Primu granu (vede a figura sottu), cumpresu u stilu di disegnu, u culore, u tela, a descrizzione di u mudellu di stampa è cusì.

U prucessu specifichi di clothi2

6. U prughjettu di u disignu hè generalmente cunfirmatu infine dopu duie à trè volte di discussione cù u cumpratore è u dipartimentu di vendita. In questu prucessu, u designer hà da travaglià ancu cù u dipartimentu di sviluppu di prototipu (o documentariu) per cumincià à fà u prototipu.
7. Di solitu, prima di a riunione di l'ordine furmale, se alcuni di i campioni sò stati sviluppati, u dipartimentu di designu è u cumpratore si riuniscenu per riviseghjà i campioni di novu è presentanu opinioni di modificazione pertinenti.
8.A riunione di l'ordine principia. Durante a riunione di l'ordine, i diseggiani (alcune grande cumpagnie di marca anu ancu u dipartimentu di vendita) introducenu ogni linea di produttu, sta marca è l'ordine di i cummercianti maiò.
9. L'ordine deve esse sottumessu à u dipartimentu designatu (alcune cumpagnie per cumprà e mani, o u dipartimentu di mercurie o u dipartimentu di u funziunamentu) per riassuntu, è dopu sottumessi à u dipartimentu di pruduzzione per seguità a pruduzzione in massa.
10. I cumpratori è i documentarii seguitanu a pruduzzione finu à chì e merchenzie ghjunghjenu à a tenda in tempu è qualità.
In u prucessu di sviluppu di u produttu, i cumpratori spessu anu bisognu di riunioni cù u dipartimentu di cuncepimentu, di solitu 2 à 5 volte ogni stagione. Ùn hè micca assai realisticu per l'imprese di vestiti à grande scala per lascià u persunale di i dipartimenti pertinenti distribuiti in diverse regioni spessu scontranu cù a prova di u costu di u tempu è di u costu in ogni stagione. Dunque, in l'operazione attuale, a riunione prima di a riunione di l'ordine pò esse participatu solu da i capi di i dipartimenti pertinenti in a sede.

Inoltre, u sviluppu di u produttu di vestiti è u prucessu di produzzione, a linea di produttu ùn hè micca cambiata. Sicondu u feedback di u cumpratore o di u dipartimentu di vendita, è a fattibilità di u prucessu di produzzione, a limitazione di a quantità minima di ordine, a razionalizazione di u prezzu è altri fattori, in fattu, u disignu di u produttu hè spessu cambiatu à varii gradi. è ancu certi stili anu da esse annullati.


Tempu di Postu: Nov-07-2022