I tendenzi chì varienu da a feminità dolce à a notte scura riflettenu a cunniscenza di u publicu di a feminità, chì guidanu l'aumentu di tessuti fini chì sò cunfortu è faciule da portà. L'abbigliamento maschile prumove a masculinità chì rompe i catene di a tradizione, è i tissuti ligeri ligeri è e superfici di tela vestiti sò cruciali per mostra sta tendenza, mentre furnisce ancu un toccu cunfortu è funziunalità superiore chì risponde à i bisogni di a vita di ogni ghjornu.
1. Cuir textured
Siccomu i cunsumatori si focalizeghjanu nantu à i pezzi d'investimentu classici, l'alternative di pelle durabile è di pelle sòtessutià fighjulà.
Sottu u tema di Homecoming, a cullezzione Off-White 2024 Early Spring riunisce simboli culturali africani è americani, tagli, materiali, mudelli è altri elementi attraversu una cullizzioni diversa di vestiti, è li presenta in dettagli di moda. Per u vestitu di e donne di sta stagione, u gruppu di designu hè ancu più audace vicinu à a spazzola di l'alta moda, presentendu una maghjina più liscia è texturizzata.
A cullizzioni Primavera / Estate 2024 di Namilia hè tematica "In a memoria amorosa di u mo babbu di zuccheru". Redesigning borse Hermes cum'è vestiti, sfida à l'idee sessisti cù visuali freschi è unichi.
MOSCHINO est une marque italienne qui porte son nom par le designer Franco Moschino. Fundatu in u 1983, i prudutti Moschino sò famosi per u so design stranu, u stilu nobile è affascinante, l'umore di moda, è ghjucatu cum'è a linea principale. A cullizzioni di l'iniziu di a primavera 2024 di Moschino per e donne è l'omi Primavera/Estate hè una celebrazione di l'amore.
A serie Stine Goya 2024 Primavera / Estate hè chjamata "Homecoming", u designer traslarà u spettaculu in a strada induve ella vive, mette una tavola, tene un banchettu è invita l'audienza à a tavola, presentendu u sensu di "casa". In u spettaculu, un gran numaru di denim stampatu, tela luminosa texturizzata, pelle di cera d'oliu lucida è altri tessuti appariscenu, classicu generoso di ogni ghjornu.
2. Effettu satin
I disinni sofisticati è i novi disinni maschili dominavanu a pista, è u delicatu satin gloss era a chjave per creà stili versatili è sofisticati. A mistura di fibra sintetica ecologica crea una tessitura ligera è proprietà funzionali chì sò adattati per l'usu di ogni ghjornu, è a struttura di seta di alta gamma pò ancu esse aghjuntu à uvestitu.
U designer Neil Barrett, chì hà iniziatu u minimalismu di l'abbigliamento maschile in l'anni 1990 è hè diventatu u stilu di a firma di a marca, torna à a sfilata di moda masculina di Milano sta stagione cù l'essenza di sta marca.
Cù un tagliu scioltu chì si estende da a versione di vestiti di travagliu invece di a versione formale regulare, a cullezzione Neil Barrett Primavera/Estate 2024 ci porta una stagione di pezzi rilassati è pratichi. In cuntrastu cù i linii minimalisti, ci hè una ricca selezzione di tessuti. Neil Barrett hà utilizatu tessuti cù diverse texture per rinfurzà a trama in 32 serie di sfilate di moda, è trasmette temperamenti è attitudini differenti à u disignu minimalista attraversu tessuti di velluto, satin o maglia.
Partendu da l'aspirazione allegorica di u misteru anticu, a cullizzioni ETRO Men's Spring/Summer 2024 dà u putere à a moda cù una putente cumunicazione è spressione attraversu l'imaghjini. In u spettaculu, giacche di vestiti di siluette è cammisa di sita stampata, tops senza maniche è Bermuda, cardigans di maglia è pantaloni largu sò stati mischiati è assuciati per creà un sensu di eleganza è santità, ma ancu casuale.
L'arrivu francese Egonlab hà presentatu a so cullezzione primavera-estate 2024 per l'omi à a settimana di a moda di Milano. In quantu à u disignu, sta stagione prova di rompe u codice di vestiti maschili è reinterpreta a "nova masculinità" per mezu di tagli croccanti è stili nudi. Elementi cum'è l'incruciate, u decolleting è a prospettiva in u vestitu di e donne appariscenu in u vestitu di l'omi di sta stagione, è ancu se Egonlab hè posizionatu cum'è una marca neutra di genere, sta cullizzioni hè più femminile cà i disinni precedenti.
3.Materiale Tulle
A feminità di sta stagione pò esse dolce è bella, ma ancu prufonda è scura. In pezzi, vestiti di vacanze, vestiti di festa di vestiti, sò spessu materiali fluenti è trasluzenti cum'è lace, chiffon è organza. Hè evidenti da e categurie faciale chì l'interpretazione di a masculinità hè sempre più sfondata in ogni tipu di catene, è u tulle delicatu hè diventatu un bellu paisaghju nantu à a pista.
Influenzata da a cultura di l'Europa Occidentale, Alessandra Rich unisce eleganza, ironia è fiducia. Ch'ella sia una cullizzioni di vestiti di ghjuventù o un vestitu di sera pienu di pizzi è paillettes, Alessandra Rich hè capace di eseguisce perfettamente.
A cullizzioni Primavera / Estate 2024 di Dries Van Noten nota chì "Hè una riflessione nantu à u raffinamentu, celebrendu dettagli sottili è differenze piuttostu cà gesti audaci". U putere è a chiarezza di a simplicità. Eliminate i materiali inutili. " Van Noten prova ancu à l'audienza chì ci hè un putere occupatu è desideratu in l'eleganza gentile, chì si riflette in
a ligerezza di i tessili, induve i tessuti molli parenu flotter nantu à u corpu, palesendu a pelle nuda.
4.Tanini classici
L'aspettu di ogni ghjornu influenza u stilu di tannini, è i vestiti di denim, i lavati vintage è i tannini culuriti sò integrali per creà un stile di nostalgia millenaria.
A cullizzioni primavera/estate Ganni 2024 si apre cun un look plus-size chì rompe i limiti di a bellezza tradiziunale di a pista. I vestiti di denim di ogni ghjornu sò più audaci in u disignu di questu annu, è i vestiti stampati chì apparsu in u spettaculu sò assai attrattivi.
A grande siluette cù u cut exquisite hè assai populari. Sti caratteristiche di tintura è sartoria sò pensati per serve à e preferenze individuali di u gruppu di ghjuventù, è u pruduttu aderisce ancu à u cuncettu di prutezzione di l'ambiente è usa attivamente materiali riciclabili, perchè a marca hè più favurita da a ghjovana generazione Z.
5.Dream maglia
Questa stagione Etro presenta un stile minimalista cù culori suave. Cù maglieria in gradiente romantica, currispundenza di culore di sognu per presentà una bellezza artistica inusual.
Fundata in u 2014 in New York City, PH5 hè una marca avanzata di maglieria contemporanea per e donne cofundata da Wei Lin è Mijia Zhang chì sfida e nozioni convenzionali di maglieria è combina un design capriccioso cù dimensioni architettoniche di tecniche di tessitura. Questa stagione, i prudutti di maglieria di PH5 "Jacket denim, denim halfgonna, denim slip dress" enfatizzanu u tema di "equilibriu u veru è u falsu", mantenendu l'aspettu di a giacca di denim mentre aghjunghje un pocu di calore è pesu di maglia.
Tempu di post: Jul-10-2024