E tendenze chì vanu da a dolce femminilità à a notte scura riflettenu a capiscitura di a femminilità da parte di u publicu, stimulendu l'ascesa di tessuti fini chì sò comodi è faciuli da purtà. L'abbigliamento maschile prumove a masculinità chì rompe i catene di a tradizione, è i tessuti morbidi è leggeri è e superfici di tessuti eleganti sò cruciali per mustrà sta tendenza, pur furnendu ancu un toccu comodu è una funzionalità superiore chì risponde à i bisogni di a vita di tutti i ghjorni.
1. Pelle testurizata
Mentre i cunsumatori si focalizanu nantu à i pezzi d'investimentu classici, a pelle durevule è l'alternative à a pelle sòtessutià fighjà.

Sottu u tema di u Ritornu à a Casa, a cullezzione Off-White 2024 Early Spring riunisce simboli culturali africani è americani, tagli, materiali, mudelli è altri elementi attraversu una cullezzione diversa di vestiti, è li presenta in dettagli di moda. Per l'abbigliamento femminile di sta stagione, a squadra di design hè ancu più audacemente vicina à u pennellu di l'alta moda, presentendu una maghjina più liscia è testurata.

A cullezzione Primavera/Estate 2024 di Namilia hà u tema "In memoria amorevule di u mo babbu di zuccheru". Ridisegnà e borse Hermes cum'è vestiti, sfidendu idee sessiste cù immagini fresche è uniche.
MOSCHINO hè una marca italiana chì porta u so nome da u designer Franco Moschino. Fundata in u 1983, i prudutti Moschino sò famosi per u so design stranu, u so stile nobile è affascinante, l'umore di a moda è a so linea principale scherzosa. A cullezzione Primavera 2024 di Moschino per e donne è l'omi Primavera/Estate hè una celebrazione di l'amore.

A serie Primavera/Estate 2024 di Stine Goya si chjama "Homecoming", a stilista spusterà u spettaculu in a strada induve ella vive, apparecchierà una tavola, urganizerà un banchettu è inviterà u publicu à tavola, prisentendu a sensazione di "casa". In u spettaculu, appariscenu un gran numeru di denim stampatu, tessuti brillanti testurizati, pelle lucida à cera d'oliu è altri tessuti, classici generosi di ogni ghjornu.
2. Effettu satinatu
I disinni sofisticati è i novi disinni maschili anu duminatu a passerella, è u delicatu lucidità satinata hè stata a chjave per creà stili versatili è sofisticati. A mistura di fibre sintetiche ecologiche crea una struttura ligera è proprietà funziunali adatte per l'usu cutidianu, è a struttura di seta di alta gamma pò ancu esse aghjunta à avestitu.

U designer Neil Barrett, chì hè statu u pioniere di u minimalismu di a moda maschile in l'anni 1990 è hè diventatu u stile distintivu di a marca, torna à a sfilata di a moda maschile di Milano sta stagione cù l'essenza di sta marca.
Cù un tagliu largu chì si stende da a versione di vestiti da travagliu invece di a versione formale regulare, a cullezzione Neil Barrett Primavera/Estate 2024 ci porta una stagione di pezzi rilassati è pratichi. In cuntrastu cù e linee minimaliste, ci hè una ricca selezzione di tessuti. Neil Barrett hà utilizatu tessuti cù diverse texture per migliurà a texture in 32 serie di sfilate di moda, è hà trasmessu diversi temperamenti è attitudine à u disignu minimalista attraversu vellutu, raso o tessuti di maglia.
Partendu da l'aspirazione allegorica di l'anticu misteru, a cullezzione ETRO Uomo Primavera/Estate 2024 dà à a moda u putere di cumunicà è d'esprime silhouette attraversu l'imagine. In u spettaculu, giacche di tailleur è camicie di seta stampate, top senza maniche è shorts Bermuda, cardigan di maglia è pantaloni à gamba larga sò stati mischiati è abbinati per creà un sensu d'eleganza è di santità, ma ancu casual.

A startup francese Egonlab hà presentatu a so cullezzione primavera-estate 2024 per l'omi à a Settimana di a Moda di Milano. In termini di design, sta stagione prova à rompe u codice vestimentariu maschile è à reinterpretà a "nova masculinità" attraversu tagli netti è stili nudi. Elementi cum'è l'allacciatura incrociata, u decolleté è a perspettiva in l'abbigliamento femminile appariscenu in l'abbigliamento maschile di sta stagione, è ancu s'è Egonlab hè posizionata cum'è una marca neutra in termini di genere, sta cullezzione hè più femminile cà i disinni precedenti.
3.Materiale di tulle
A feminilità di sta stagione pò esse dolce è bella, ma ancu prufonda è scura. In i pezzi, vestiti di festa, vestiti di festa, ci sò spessu materiali fluenti è traslucidi cum'è u pizzu, u chiffon è l'organza. Hè evidenti da e categurie facciali chì l'interpretazione di a masculinità rompe sempre di più ogni tipu di catene, è u tulle delicatu hè diventatu un bellu scenariu in passerella.

Influenzata da a cultura di l'Europa occidentale, Alessandra Rich combina eleganza, ironia è fiducia. Ch'ella sia una cullezzione di vestiti giovanili o un vestitu da sera pienu di pizzi è paillettes, Alessandra Rich hè capace di realizallu perfettamente.
A cullezzione Primavera/Estate 2024 di Dries Van Noten nota chì "Hè una riflessione nantu à a raffinatezza, chì celebra i dettagli suttili è e differenze piuttostu chè gesti audaci". A putenza è a chiarezza di a simplicità. Eliminate i materiali inutili". Van Noten dimostra ancu à u publicu chì ci hè una putenza attiva è desiderabile in una dolce eleganza, chì si riflette in
a leggerezza di i tessili, induve i tessuti morbidi parenu fluttuà nantu à u corpu, rivelendu a pelle nuda.
4. Tannini Classici
L'aspetti di ogni ghjornu influenzanu u stile di u tanninu, è i vestiti di jeans, i lavaggi vintage è i tannini culurati sò parte integrante di a creazione di un stile di nostalgia millennial.
A cullezzione primavera/estate 2024 di Ganni si apre cù un look plus-size chì rompe i limiti di a bellezza tradiziunale di e passerelle. I vestiti in denim di tutti i ghjorni sò più audaci in u disignu di quest'annu, è i vestiti stampati chì sò apparsi in u spettaculu sò assai attraenti.

A grande siluetta cù u tagliu squisitu hè assai pupulare. Queste caratteristiche di tintura è sartoria sò pensate per serve e preferenze individuali di u gruppu di ghjovani, è u pruduttu aderisce ancu à u cuncettu di prutezzione ambientale è usa attivamente materiali riciclabili, affinchì a marca sia più favurita da a ghjovana generazione Z.
5. Maglia di sognu
Sta stagione, Etro presenta un stile minimalista cù culori tenui. Cù una maglia romantica à gradiente, un abbinamentu di culori oniricu per prisentà una bellezza artistica insolita.

Fundata in u 2014 in New York City, PH5 hè una marca di maglieria femminile cuntempuranea avanzata cofundata da Wei Lin è Mijia Zhang chì sfida e nozioni cunvinziunali di maglieria è combina un design stravagante cù e dimensioni architettoniche di e tecniche di tessitura. Sta stagione, i prudutti di maglieria di PH5 "Giacca di jeans, mezza maglia di jeansgonna, U vestitu slip in denim" mette in risaltu u tema di "equilibrà u veru è u falsu", mantenendu l'aspettu di a giacca di denim mentre aghjunghjendu un pocu di calore è pesu di maglia.
Data di publicazione: 10 lugliu 2024