Primu vestitu di e donne ——vestitu di ballu

U primu vestitu per e donne hè l'abitu di ballu, chì hè principalmente adupratu per occasioni cerimoniali formulaiche è occasioni assai formali. In fatti, u vestitu u più cumunu in Cina hè u vestitu di nozze. L'abbigliamento maschile hà un vestitu di mattina è un vestitu di sera per distingue l'usu di u tempu, è a differenza trà l'abbigliamento femminile si riflette in u materiale, a sera generalmente sceglie tessuti brillanti, porta più gioielli; di ghjornu generalmente sceglie tessuti semplici, porta menu gioielli, ma questu cunfine ùn hè micca evidente, dunque u primu vestitu hè generalmente adupratu a sera.
U vestitu di e donne ùn furmava micca un primu vestitu di ghjornu separatu, principalmente ligatu à u cambiamentu di u statutu di e donne in a sucietà prima di a Prima Guerra Mundiale, prima di a quale eranu appena permesse di participà à attività suciali di ghjornu cum'è l'affari ufficiali è l'affari. Dopu à u muvimentu feministu, in particulare dopu a Siconda Guerra Mundiale, a larga participazione di e donne à l'affari suciali hè diventata di moda, chì era ancu un simbulu impurtante di a liberazione di e donne. Cù CHANEL cuncipitu secondu u vestitu di l'omi, marcandu l'iniziu di una nova maghjina di l'era di e donne prufessiunali. Yves Saint-Laurent hà ancu rivoluzionatu i pantaloni prufessiunali di e donne, creendu una nova maghjina di donne prufessiunali chì ponu cumpete cù l'omi. Stu prucessu hè chì i vestiti prufessiunali di e donne piglianu in prestitu un vestitu di l'omi in una gonna o pantaloni in un vestitu prufessiunale, a cumminazione di u vestitu prufessiunale hè stata aghjurnata à u vestitu di ghjornu, è e donne anu cuminciatu à participà largamente à l'attività suciali ufficiali di l'affari, perchè e donne sò limitate da u "CODICE DI VESTITU" internaziunale, u vestitu di sera oghje pò ancu esse adupratu per attività di ghjornu, solu a versione di ghjornu generalmente nantu à a mudellazione menu di a pelle nuda di sera, più cunservativa è simplice.
L'abitu di sera (Ball Gown) hè u livellu u più altu in l'abitu di e donne, perchè ùn hè micca disturbatu da l'usu di l'omi, a so forma ferma più pura, a so lunghezza finu à a caviglia, a più longa finu à a terra è ancu una certa lunghezza di coda. Per esempiu, i vestiti di nozze, i vestiti di nozze utilizanu di solitu un disignu di scollatura bassa, tessuti cumunimenti usati per a seta, u broccatu, u vellutu, u tissutu di seta crepe pianu è cù pizzu di pizzu, perle, paillettes, ricami splendidi, pizzu arruffatu è altri elementi femminili. A caratteristica tipica di un vestitu di sera hè un stile di scollu à scollu bassu, cusì u vestitu di ghjornu pò esse trasfurmatu in un stile di spalle nude cù scollatura ligera, chì hè ancu una differenza impurtante trà u vestitu di ghjornu è u vestitu di sera.
A lunghezza di u vestitu di sera ùn hè generalmente micca più longa chè u spinu di a mità di u picculu scialle (Cloak) o a lunghezza finu à a cintura di u scialle (Cape). A funzione principale di u scialle hè di currisponde à un disignu di vestitu scollatu o senza spalle, spessu aduprendu tessuti cari cum'è u cashmere, u vellutu, a seta è a pelliccia, è fodera è finiture ben decorate chì riecheggianu u vestitu di sera.
U scialle si abbina cù a gonna di u vestitu per aduprà a parte di a pelle nuda per evità a decorazione, è pò ancu esse cacciatu in l'attività adatte di l'occasione, cum'è u ballu. U scialle hè u puntu culminante di u vestitu di sera di e donne, perchè hè purtatu in una parte più impurtante, diventendu un locu per e donne per mustrà a creatività è i stilisti per mustrà u so talentu. U stilista Cristobal Balenciaga "pò parlà di spalle tutta a notte", è u mantellu hè u so capulavoru esteticu.
I vestiti di sera sò accumpagnati da accessori, cumprese corone di cappellu (Tiara), sciarpe, guanti, gioielli, borse da sera è scarpe in pelle formali.
1. U cappellu hè una spezia di cappellu à curona, adupratu principalmente per e spose in i matrimonii è e donne cù un statutu particulare in occasioni particulari. Hè fattu di metalli preziosi è ghjuvelli. Stu cappellu hè assuciatu solu cù un vestitu di sera.
2. E sciarpe sò spessu fatte di seta più ligera è altri tessuti.
3. Guanti lunghi finu à a mità di u bracciu superiore, u so culore hè per u più biancu o in armunia cù u culore di u vestitu, di solitu tolti à a cena.
4. U numeru di ghjuvelli ùn pò micca sceglie troppu, generalmente ùn portate micca un orologio da polsu.
5. E borse à manu sò per u più borse chjuche è delicate senza bretelle.
6. A scelta di e scarpe deve esse abbinata à u vestitu di sera, soprattuttu scarpe formali in pelle senza dita, è scarpe da sera quandu si balla à u ballu.
Vestitu formale di e donne—— Vestitu di festa di tè (Vestitu di tè)

Cunnisciutu ancu cum'è u picculu vestitu, u so livellu di etichetta hè solu più bassu di u vestitu di vestitu
I vestiti da tè venenu da i vestiti di casa di e donne da a fine di u XIX à a mità di u XX seculu, è i vestiti da tè ponu esse purtati senza corsetti, essendu cusì una forma di vestitu più comoda per accoglie l'invitati in casa. E caratteristiche tipiche sò una struttura larga, una decorazione menu splendida è un tessutu leggeru, una cumminazione di accappatoi è vestiti da sera. A lunghezza hè da a mità di u vitellu à a caviglia, di solitu cù maniche, tessuti cumunamente usati per chiffon, vellutu, seta, ecc. À u principiu, u vestitu purtatu quandu si manghjava cù a so famiglia si hè evolutu in un vestitu largu purtatu da a padrona di casa quandu intratteneva l'invitati per u tè in casa, è infine si hè sviluppatu in una gonna chì pò esse purtata quandu si manghja cù l'invitati. Oghje, i vestiti da tè di vari culori è lunghezze sò aduprati in occasioni suciali "subformali" per affari è affari.
Vestitu di tè di e donne: di solitu si usa una piccula cupertura è un scialle, è pò ancu esse assuciatu cù a giacca regulare (vestitu, blazer, giacca), per furmà un stile armoniosu di stile di vestitu, chjamatu vestitu mistu. Siccomu u vestitu di festa di tè hè statu avà aggiornatu à un vestitu formale, sta cumminazione pò ancu esse cunsiderata cum'è una cumminazione informale. L'accessori di u vestitu di tè sò basicamente simili à u vestitu di sera, ma più simplici è simplificati.
Vestitu da cocktail èVestitu prufessiunale

L'abitu da cocktail hè un vestitu cortu, cunnisciutu ancu cum'è "vestitu semi-formale", dopu cumminatu cù u tailleur per diventà un vestitu prufessiunale tipicu. Stu stile di gonna corta tende à esse simplice, a lunghezza di a gonna hè cuntrullata à circa 10 cm sottu à u ghjinochju, a gonna hè un pocu più vechja pò esse aduprata per occasioni formulaiche o cummerciale, cerimonie formali cummerciale; a lunghezza di a gonna hè aduprata principalmente per occasioni ufficiali cummerciale è formali cummerciale. A cumminazione di vestitu da cocktail è tailleur hè ancu assai adatta per occasioni regulare di cummerciale, cum'è u travagliu cutidianu, basta à cumminà cù a giacca di u tailleur per furmà un stile di tailleur. U tailleur hè più prufessiunale è minimizza a decorazione, chì hè principalmente determinata da a vasta gamma di vestiti per donne.
I vestiti corti sò spessu fatti di seta è chiffon, è i vestiti da cocktail di e donne includenu mantelli, sciarpe, top regulari (taglia, blazer, giacca) è maglieria. L'accessori includenu sciarpe di seta, sciarpe, gioielli, orologi, borse per vestiti, borse a mano, calze, calze, scarpe da sera in pelle è sandali.
È u vestitu di e donne pò ancu esse basatu annantu à u vestitu prufessiunale, è derivatu alcuni prudutti flessibili, cum'è un tailleur di gonna, un tailleur di pantaloni o un tailleur di vestitu, ponu aduprà a listessa cumminazione di culori, ponu ancu aduprà diverse cumminazioni di culori, à u livellu micca cum'è l'omi per culore hà un'etichetta evidente, solu stile, cusì e donne sceglienu tutti i livelli di vestiti, impurtante solu per a divisione di u sistema formale, è ùn anu micca bisognu di fidà si di u culore è meritanu di agisce u rolu di, a libertà relativa à i vestiti di l'omi hè assai grande.
Vestitu etnicu per tutte e stagioni —— cheongsam
U CODICE RESS hà una forte inclusività è custruzzione, hà u so propiu inseme di sistema generale, ma ùn esclude micca i paesi è e regioni di l'etichetta naziunale di u vestitu, cù e caratteristiche naziunali di u vestitu è u vestitu internaziunale hà un statutu uguale. In Cina, i vestiti etnici di l'omi è di e donne sò rispettivamente u vestitu Zhongshan è u cheongsam, ùn ci hè micca una cusì chjamata divisione di livellu internu, cù u listessu deve cambià.
U cheongsam, o cheongsam migliuratu, eredita u charme di a veste femminile di a dinastia Qing, integra e caratteristiche di modellazione di e donne occidentali per mudificà a vita, è crea a bellezza di e donne orientali cù un charme unicu per mezu di l'applicazione di a tecnulugia di modellazione di strade provinciali. E so caratteristiche di stile tipiche sò:
1. Collare verticale, adupratu per sfuglià u bellu collu femminile, temperamentu elegante
2. A gonna parziale vene da a grande gonna di i vestiti chinesi, riflettendu a bellezza implicita di l'Oriente
3. A strada provinciale dà forma tridimensionale senza crepe anteriori è posteriori, riflettendu a forma simplice è ordinata
4. U mudellu di ricamu di culore orientale hè a sublimazione di u charme artisticu naziunale di più.
Cum'è vestitu naziunale, u cheongsam hà caratteristiche per tutte e stagioni è hè adattatu per tutte l'occasioni formali internaziunali. Hè a megliu scelta per e funzionarie naziunali è l'omi d'affari anziani per assistisce à cerimonie naziunali, visite di statu è cerimonie maiò per sprime u so temperamentu naziunale.
Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2023