Parechje persone pensanu chì a professione di "designer di moda cinese" hà iniziatu solu 10 anni fà. Vale à dì in l'ultimi 10 anni, anu mutuu mutuamente à i "grandi quattru ghjorni". In fatti, si pò dì chì hà pigliatu quasi 40 anni per u Cinese DESIT DI FASHIONPer entra in i "grandi quattru settimane".
Prima di tutti, lasciami dà una aghjurnamentu storicu (a spartera quì hè principalmente da u mo libru "Moda cinese: Conversazioni cù i Diti di Modu Cinese "). U libru hè sempre dispunibule in linea.)
1. Cunuscenza di fondo
Cuminciamu cù a riforma di a Cina è apre l'era in l'anni 1980. Lasciami ti un pocu di fondo.
(1) mudelli di moda
In u 1986, mudellu cinese shi Kai participati à una cumpetizione di u mutivi in a so capacità privata. Questa hè a prima volta chì un mudellu cinese hà participatu à una cumpetizione internaziunale è hà vintu un "premiu speciale".
In u 1989, Shanghai tene a prima cumpetizione di u mudellu di New Cina - "Schindler Cup" Competizione Model di Model.
(2) Mariati di moda
In u 1980, a moda di a famiglia di a Fashion di a Fashion Cina hè stata lanciata. Tuttavia, u cuntenutu era sempre duminatu da tagliate e tecniche di cuciture.
In u 1988, rivista mista divintò a prima magazina internaziunale per a terra in Cina.
(3) SHOWS COMMEPPACTURE
In 1981, a "nova mostra di vestiti di bovinu" hè stata tene à Pechino, chì era a prima mostra di veste micca in Chine dopu a riforma è a riforma è a riforma è a riforma è a riforma è a riforma è a riforma è l'apertura.
In u 1986, a prima cunfidenza di tendenza di a moda Cina hè stata tenuta in u grande salone di e persone in Pechino.
In u 1988, dalian tene u primu Festival di moda in a nova Cina. À questu tempu, hè statu chjamatu "festa di moda dalian", è dopu cambiatu u so nome di "dalianale a moda internaziunale".
(4) Associazioni cummerciale
Vistentu di l'Pechini è l'Associu di l'Orso di tessili hè stabilitu in ottobre 19884, chì era u primu vonciu indianu in Cina dopu a riforma è apertendu.
(5) cumpetizione di u disignu di a moda
In u 1986, a rivista di a moda di a Cina hà dettu u primu naziunale "Scegli Fabs Premissiva" costumenta di partitu, chì era u primu-scalagamentu di Cuncorsu Profile Cuncorsu in una manera ufficiale in Cina.
(6) Scambii d'oltremare
À settembre 1985, Cina hà participatu à l'mostra in a donna porta e donne dopu a prima volta era a riforma è a riforma chì a pietra cina a delegazione per participà à una mostra di u classicu d'oltremare.
À settembre 1987, Chen Shanhia, un giovani designer da Shanghai, hà riprintatu a Cina per prima di a stella internaziunale per affaccà u mondu u stile di moda cinese in Parigi.
(7)Abbigliamento Educazione
In u 1980, l'Academia Centrale di l'Arti è Arti (avà l'Academy di Belle Arti di Tsinghua Universitaria) hà apertu un cursu di cuncepimentu di trè anni.
In u 1982, un prugramma di u bachelor in a stessa specialità hè stata aghjunta.
In 1988, i primi culleghi naziunali di vestiti naziunale di un corpu principale di l'istituzioni di l'ropa di i vestiti di l'amparera superiore - Istitutu di Pechino hè stabilitu di a tezzeria di moda. U so esempiu era pusendu istitutu tessili di tecnulugia, fundata in u 1959.
2. Una breve storia di i designatori di a moda cinese chì partenu per i "grandi quattru settimane" settimane
Per a breve storia di u disignu di moda cinese chì entra in quattru settimane di moda maiò, aghju dividu in trè tappe.
U primu stadiu:
I designanti chinesi vanu à l'esternu in u nome di u scambiu culturale
Perchè u spaziu hè limitatu, eccu solu uni pochi di caratteri rapprisentattivi.

(1) Chen Shanhua
À settembre 1987, Shanghai Designer Cheen Shanhua rapprisminata China (Cucina) in Parigi per a prima volta a mo volta per vede u mondu u stile di e registrazioni cinese a Moda.
Eccu citendu u discorsu di tan, viciali chì presidente di a camara di tessili di a cummerciale di a tutta a Cina è cumerciu sta storia cum'è una predeczione:
"U 17 di settembre di u 1987, à l'invitu di l'associazione purtassi di e donne di a relazione di a seconda parte di moda masra di moda per a moda di legge per a moda di legnu per u Giovane Shanhai Designer Xen shanhai muccidia." Uage di a festa di moda hè stallatu in un giardinu una torre eiffel in a Parigi è sopra i riziende u fiori di u focu è l'abbinari. Hè da luntanu a più festival di moda più spettaculare mai in u mondu. Fora In sta casa di Grand English hà fattu da 980 mudelli chì a squadra di prestaume cinese hà vistu l'Onore è era paritatu per l'organizazione di u Curtinu separatu. U debitu di a moda cinese, hà causatu una sensazione enorme, i Media sò sparghje da Parigi à u vestitu corsu di Shanghai hè a zitella maiò, tappa tornata a squadra di u performamentu giapponese. L'urganizatore disse: Cina hè u paese di nutizie è di i 18 paesi è i regioni di i 18 paesi "(Stu paragrafu
(2) Wang xinyuan
Parlendu di u scambiu culturale,, vogliu, dì Wang xinyuan, chì hè studiente u proponiu di i cuncepimentu di moda più popolari in Cina in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Spagna in Francia in Spagna in Spagna in Francia in Spagna in Spagna in Spagna Quandu Pierre Cardin ghjunse à Chine in 1986 nantu à sparre per riunite per Moda Cina, piglionu sta foto, dunque avemu fattu veramente u scambiu culturale.
In u 1987, Wang xinyuau si n'hè à Hong Kong of participate à a hong kong di rigalu di u designu di soldi è vince u premia d'argentu in u vestitu di u vestitu. A nutizie era eccitante à u mumentu.
Vale a pena di nutà chì in u 2000, wang xinyuan hà liberatu un spettaculu nantu à u Grande Muru di Cina. Fendi ùn hà micca mostratu nantu à u Grande Muru finu à u 2007.
(3) Wu haiyan
Parlendu di questu, mi pensu chì l'insegnante wu haiyan hè assai degnu di scrittura. Sra Haiyan hà riprisentatu i designers cinesi à l'estanu parechje volte.

In 1995, ella esosta u so opare in CPD in Dusseldorf, Germania.
In u 1996, hè statu invitatu à mustrà a so opere in Tokyo Week Fashion Week in Giappone.
In u 1999, hè statu invitatu à Parigi per participatu à a "settimana Traduzione in Sino-cultura" è realizenu e so opere.
In 2000, hè statu invitatu à a Corsica York per participà à a "settimana culturale Sino-US" è realizate i travagli.
In u 2003 hè statu invitatu à affissà u so travagliu in a finestra di Galeria Lafaye, Un Mall di Delicciale in Parigi.
In u 2004, hè statu invitatu à Parigi per participatu à a "settimana" sino-francese "è liberatu l'impressione di moda".
Un saccu di u so travagliu ùn pare micca fora di data oghje.
Fase 2: STANDONES STANDONES
(1) xie Feng

U primu passu hè statu rottu in u 2006 da designer XIE Feng.
XIE Feng hè u primu designer da u Mainland cinese per entre in a "Big Quattru" Settimana di a Fashion.
U 2007 Forma di a Freen / Estate di Parigi settimana di a Fashion (Uttobre XE6) Selezziunate u primu designer di a Cina (Mainland) è u primu designer di moda. Questu hè ancu u primu cinese (finitunonale) di u designu à esse ufficiale invitatu à mustrà e quattru me maiò fashion. I seguenti seguenti di XIE Feng di moda parrucca movimento u principiu di l'integrazione di u Cinese di Cinese, è ùn ponu sparte a mente culturale in u mercatu international con parechje marchi internaziunali
(2) Marco
In seguitu, lasciami presentà à Marco.
Ma ke hè u primu cinese (cuntinente di moda) cuntenente per entra in a settimana couture mourosa
U so performance à Paris Haute Coupella HARED hè stata completamente off-tappa. In generale, u Marco hè una persona chì li piace à innovà. Ella ùn piace à ripetiri o altri. Cusì ùn pigliò a forma tradiziunale di puntana à questu tempu, u so vestitu mostra hè stata più cum'è una spettaculu di scena. È i mudelli chì aspetta ùn sò micca mudelli prufessiunali, ma attori chì sò boni in azzione, cum'è ballerini.
U terzu tappa: i designatori chinesi si fuglianu gradualmente à e "grandi quattru" settimane di moda

Dopu à u 2010, u numeru di i disignanti Cinese (Mainland) chì entranu in e settimane "Quattru Major" settimane hà aumentatu gradualmente. Dapoi ci sò infurmazioni più pertenti per Internet In questu momentu, aghju mencionaraghju una marca, uma Wang. Pensu chì ella hè luntanu u più bellu cinese di successu (cuntenitore) di designer in u mercatu internaziunale. In termini d'influenza, cume u numeru attuale di magazini sò aperti è intrinu, hè stata abbastanza riescita finu à avà.
Ùn ci hè micca dubbitu chì i marchi di designer più cinese appariscerà in u mercatu glubale in u futuru!
Tempu post: Ghjugnu-29-2024