Una breve storia di i disegnatori di moda chinesi chì si dirigenu per e settimane di a moda "Big Four".

Parechje persone pensanu chì a professione di "designer di moda cinese" hà principiatu solu 10 anni fà. Hè per quessa, in l'ultimi 10 anni, si sò gradualmente trasladati à a settimana di a moda "Big Four". In fatti, si pò dì chì pigliò quasi 40 anni per u Cinese cuncepimentu di modaper entre in i "Big Four" settimane di moda.

Prima di tuttu, lasciami dà un aghjurnamentu storicu (a spartera quì hè principalmente da u mo libru "Moda Cinese: Conversations with Chinese Fashion Designers"). U libru hè sempre dispunibule in linea.)

1. Cunniscenza di fondu

Cuminciamu cù a riforma di a Cina è l'era di apertura in l'anni 1980. Lasciami dà un pocu di sfondate.

(1) Modelli di moda

In u 1986, u mudellu Chinese Shi Kai hà participatu à un cuncorsu internaziunale di mudellu in a so capacità privata. Questa hè a prima volta chì un mudellu cinese hà participatu à un cuncorsu internaziunale è hà guadagnatu un "premiu speciale".

In u 1989, Shanghai hà tenutu u primu cuncorsu di mudelli di New China - cuncorsu di mudelli "Schindler Cup".

(2) Riviste di moda

In u 1980, a prima rivista di moda in Cina, Fashion, hè stata lanciata. Tuttavia, u cuntenutu era sempre duminatu da e tecniche di tagliu è di cucitura.

In u 1988, a rivista ELLE hè diventata a prima rivista di moda internaziunale à sbarcà in Cina.

(3) Fiera di vestiti
In u 1981, a "New Haoxing Clothing Exhibition" hè stata in Beijing, chì era a prima mostra di vestiti tenuta in Cina dopu a riforma è l'apertura.
In u 1986, a prima cunferenza di tendenza di a moda di a New China hè stata tenuta in a Great Hall of the People in Beijing.
In u 1988, Dalian hà tenutu u primu festival di moda in New China. À quellu tempu, era chjamatu "Dalian Fashion Festival", è dopu hà cambiatu u so nome in "Dalian International Fashion Festival".

(4) Associi cummirciali
Pechino Garment and Textile Industry Association hè stata creata in uttrovi 1984, chì era a prima associazione di l'industria di a ropa in Cina dopu a riforma è l'apertura.

(5) Cuncorsu di cuncepimentu di moda
In u 1986, a China Fashion Magazine hà tenutu u primu cuncorsu naziunale di cuncepimentu di costumi "Golden Scissors Award", chì era u primu cuncorsu prufessiunale di cuncepimentu di costumi à grande scala tenutu in modu ufficiale in Cina.

(6) Scambi d'oltremare
In settembre di u 1985, a Cina hà participatu à a 50th International Women's Wear Exhibition in Parigi, chì era a prima volta dopu a riforma è l'apertura chì a Cina hà mandatu una delegazione per participà à una mostra di vestiti d'oltremare.
In settembre di u 1987, Chen Shanhua, un ghjovanu designer di Shanghai, rapprisintò a Cina per a prima volta in u palcuscenicu internaziunale per mustrà à u mondu u stilu di i designer di moda chinesi in Parigi.

(7)Abbigliamento educazione
In u 1980, l'Accademia Centrale di Arti è Artigiani (ora l'Accademia di Belle Arti di l'Università Tsinghua) hà apertu un cursu di cuncepimentu di moda di trè anni.
In u 1982, un prugramma di bacheloru in a listessa specialità hè statu aghjuntu.
In u 1988, a prima scienza naziunale di vestiti, ingegneria, arte cum'è u corpu principale di novi istituzioni d'educazione di vestiti di l'istruzione superiore - Beijing Institute of Fashion Technology hè statu stabilitu in Pechino. U so predecessore era Beijing Textile Institute of Technology, fundatu in u 1959.

2. Una breve storia di i diseggiani di moda chinesi chì si dirigenu per e settimane di a moda "Big Four".

Per a breve storia di u disignu di moda cinese chì entra in e quattru settimane maiò di a moda, a divideraghju in trè tappe.

U primu stadiu:
I diseggiani chinesi vanu à l'esteru in nome di u scambiu culturale
Perchè u spaziu hè limitatu, quì sò solu uni pochi di caratteri rapprisentanti.

vestiti di vestiti di e donne di Cina

(1) Chen Shanhua
In settembre di u 1987, u designer di Shanghai Chen Shanhua rapprisintò a Cina (continentale) in Parigi per a prima volta per mustrà à u mondu u stilu di i diseggiani di moda chinesi nantu à a scena internaziunale.

Quì cite u discorsu di Tan An, vicepresidentu di a Càmera di Cummerciu di Tessili è Vesti di a Federazione di l'Industria è di u Cummerciu All-China, chì hà spartutu sta storia cum'è un predecessore:

"U 17 di settembre di u 1987, à l'invitu di l'Associu Francese di l'Abbigliamentu di a Donna, a delegazione di l'industria di l'industria cinese hà participatu à u secondu Festival Internaziunale di Moda di Parigi, hà sceltu ottu mudelli da a squadra di a mostra di moda di Shanghai, è hà assuciatu 12 mudelli francesi per furmà i Cinesi. Squadra di sfilata di moda per mostrà a serie rossa è nera di moda cinese da u ghjovanu designer di Shanghai Chen Shanhua ". U palcuscenicu di u festival di moda hè stallatu in un giardinu accantu à a Torre Eiffel in Parigi è nantu à a riva di a Senna, induve a funtana musicale, l'arburu di u focu è i fiori d'argentu brillanu inseme, cum'è un paese di fata. Hè di granu u festival di moda più spettaculare mai tenutu in u mondu. Hè ancu in questa grande scena internaziunale realizata da mudelli 980 chì a squadra di spettaculu di costume cinese hà guadagnatu l'onore è hè stata apposta da l'urganizatore per una chjama di cortina separata. U debut di a moda chinesa, hà causatu una sensazione enormosa, i media si sò spargugliati da Parigi à u mondu, "Figaro" hà cummentatu: u vestitu rossu è neru hè a ragazza chinesa da Shanghai, anu battutu u vestitu longu ma micca magnificu squadra di spettaculu tedesca. , ma hà ancu battutu a squadra di performance giapponese cù faldes curtite. L'urganizatore hà dettu: a Cina hè u "paese di nutizie numeru unu" trà i 18 paesi è regioni chì participanu à u festival di moda "(Stu paràgrafu hè citatu da u discorsu di u Signore Tan 'an)

(2) Wang Xinyuan
Parlendu di scambiu culturale, aghju dettu Wang Xinyuan, chì hè senza dubbitu unu di i diseggiani di moda più populari in Cina in l'anni 1980. Quandu Pierre Cardin hè ghjuntu in Cina in u 1986 per sparà, per scuntrà cù i diseggiani di moda chinesi, anu pigliatu sta foto, cusì avemu principiatu veramente cù u scambiu culturale.

In u 1987, Wang Xinyuan si n'andò in Hong Kong per participà à a seconda Hong Kong Youth Fashion Design Competition è vincìu u premiu d'argentu in a categuria di vestiti. A nutizia era eccitante à quellu tempu.

Hè nutate chì in u 2000, Wang Xinyuan hà publicatu un spettaculu nantu à a Great Wall of China. Fendi ùn hà micca mostratu nantu à a Great Wall finu à u 2007.

(3) Wu Haiyan
Parlendu di questu, pensu chì u maestru Wu Haiyan hè assai degnu di scrive. A Sra Wu Haiyan hà rapprisintatu i diseggiani chinesi à l'esteru parechje volte.

fabricatore di vestiti persunalizati

En 1995, il a exposé ses œuvres à CPD à Düsseldorf, en Allemagne.
In u 1996, hè stata invitata à mustrà e so opere à a Tokyo Fashion Week in Giappone.
In u 1999, hè statu invitatu à Parigi per participà à a « Settimana di a cultura sino-francese » è e so opere.
In u 2000, hè statu invitatu à New York per participà à a "Settimana Culturale Sino-US" è fà e so opere.
In u 2003, hè statu invitatu à vede u so travagliu in a finestra di a Galeria Lafaye, un centru cummerciale di lussu in Parigi.
In u 2004, hè statu invitatu à Parigi per participà à a "Settimana culturale sino-francese" è hà publicatu a sfilata di moda "Impressioni orientali".
A maiò parte di u so travagliu ùn pare micca anticu oghje.

Stage 2: Rupture di tappe

(1) Xie Feng

vestiti di marca privata

A prima tappa hè stata battuta in u 2006 da u designer Xie Feng.
Xie Feng hè u primu designer di u cuntinente cinese à entra in a settimana di a moda "Big Four".

U 2007 Spring / Summer Show di a Settimana di a Moda di Parigi (tinia in uttrovi 2006) hà sceltu Xie Feng cum'è u primu stilista di moda da a Cina (continentale) è u primu stilista di moda chì appare in a settimana di a moda. Questu hè ancu u primu stilista di moda cinese (continentale) à esse ufficialmente invitatu à presentà in e quattru settimane di moda internaziunali maiò (Londra, Parigi, Milanu è New York) - tutti i precedenti sfilati di moda d'oltremare di i designer di moda cinesi (continentali) anu focu annantu à scambiu culturale. A participazione di Xie Feng à a Settimana di a Moda di Parigi marca u principiu di l'integrazione di i diseggiani di moda chinesi (continentali) in u sistema internaziunale di l'affari di moda, è i prudutti di moda chinesi ùn sò più "solu per vede" i prudutti culturali, ma ponu sparte a listessa parte in u mondu. mercatu internaziunale cù parechje marche internaziunali.

(2) Marcu

Dopu, lasciami presentà à Marco.
Ma Ke hè u primu stilista di moda cinese (continentale) chì entra in a Settimana di Moda Haute Couture di Parigi

A so performance à a Paris Haute Couture Week era completamente fora di scena. In generale, Marco hè una persona chì piace à innuvà. Ùn li piace micca ripetiri sè stessu o altri. Allora ùn hà micca pigliatu a forma tradiziunale di a pista à quellu tempu, u so spettaculu di vestiti era più cum'è un spettaculu di scena. È i mudelli ch'ella cerca ùn sò micca mudelli prufessiunali, ma attori chì sò boni à l'azzione, cum'è ballarini.

A terza tappa: i diseggiani chinesi si stendenu gradualmente à e settimane di moda "Big Four".

vestiti vestiti

Dopu à u 2010, u numeru di diseggiani chinesi (continentali) chì entranu in e "quattru maiò" settimane di moda hà gradualmente aumentatu. Siccomu ci sò più infurmazioni pertinenti nantu à Internet à questu tempu, mencioneraghju una marca, UMA WANG. Pensu chì hè di granu u designer cinese (continentale) di più successu cummerciale in u mercatu internaziunale. In quantu à l'influenza, è ancu u numeru attuale di magazzini aperti è intruti, hà avutu abbastanza successu finu à avà.

Ùn ci hè dubbitu chì più marche di designer chinesi appariscenu in u mercatu globale in u futuru!


Tempu di post: 29-06-2024