A Settimana di a Moda di Parigi Primavera/Estate 2025 hè ghjunta à a fine. Cum'è l'avvenimentu centrale di l'industria, ùn solu riunisce i migliori stilisti è marche di u mondu, ma mostra ancu a creatività infinita è a pussibilità di e tendenze di moda future attraversu una seria di lanci attentamente pianificati. Oghje, unitevi à noi in questu viaghju di moda abbagliante.
1. Saint Laurent: Putere di e zitelle
U spettaculu di moda donna Primavera/Estate 2025 di Saint Laurent hà avutu locu à a sede di a marca nant'à a Rive Gauche in Parigi. Sta stagione, u direttore creativo Anthony Vaccarello rende omagiu à u fundatore Yves Saint Laurent, ispirendu si à u so elegante guardaroba di l'anni 70 è à u stile di u so amicu è Musa Loulou de La Falaise, per interpretà e donne di Saint Laurent - affascinanti è periculose, Amore avventura, ricerca di piacè, piene di putenza femminile muderna.

In un comunicatu di stampa, a marca hà dettu: "Ogni mudellu hà un temperamentu è un incantu unicu, ma rapprisenta ancu l'ideale cuntempuraneu di u novu look di e donne, diventendu una parte integrante di l'universu Saint Laurent". Dunque, tutti i look di a sfilata sò chjamati dopu à persone impurtanti.donnein u sviluppu di a marca Saint Laurent, cum'è un omagiu."

2.Dior: imagine di guerriera femina
À u spettaculu Dior di sta stagione, a direttrice creativa Maria Grazia Chiuri s'hè ispirata à l'imagine eroica di a guerriera amazzonica per mustrà a forza è a bellezza femminile. I disinni à una spalla è à spalle oblique sò prisenti in tutta a cullezzione, cù cinture è stivali, chì rapprisentanu una maghjina cuntempuranea di "guerriera amazzonica".

A cullezzione hà ancu aghjustatu tocchi sportivi cum'è giacche da motociclista, sandali cù cinturini, collant è pantaloni di tuta per creà una cullezzione à tempu elegante è funzionale. A cullezzione Dior hè ricca di dettagli di design, cù una nova perspettiva creativa per dà una nova interpretazione di u classicu.

3.Chanel: Vola libera
A cullezzione Primavera/Estate 2025 di Chanel hà cum'è tema "Volà". L'installazione principale di u spettaculu era una gabbia d'uccelli gigante in u centru di a sala principale di u Grand Palais di Parigi, ispirata da i picculi pezzi di gabbia d'uccelli chì Gabrielle Chanel hà cullezziunatu in a so residenza privata à 31 Rue Cambon in Parigi.

Ripetendu u tema, piume svolazzanti, chiffon è piume in tutta a cullezzione, ogni pezzu hè un omagiu à u spiritu liberu di Chanel, invitendu ognidonnaper liberà si è vulà curaghjosamente in u celu di sè stessu.

4.Loewe: Puru è simplice
A serie Loewe Primavera/Estate 2025, basata annantu à un semplice sfondate biancu di sognu, presenta una mostra di moda è arte "pura è simplice" cù tecniche di restaurazione cumplete. U direttore creativu hà utilizatu abilmente a struttura à spina di pesce è materiali leggeri per creà una siluetta di moda appesa, seta delicata.vestitiCupertu di fiori impressionisti, magliette bianche in piume stampate cù ritratti di musicisti è pitture d'iri di van Gogh, cum'è un sognu surreale, ogni dettagliu palesa a ricerca artigianale di Loewe.

5. Chloe: Romanzu francese
A cullezzione Chloe 2025 Primavera/Estate presenta una bellezza eterea chì ridefinisce l'estetica classica di u stile pariginu per un publicu mudernu. A direttrice creativa Chemena Kamali hà presentatu una cullezzione ligera, romantica è giovanile chì cattura l'essenza di u stile di firma di Chloe mentre risuona profondamente cù u sensu di a ghjovana generazione di parigini.

A cullezzione presenta culori pastello cum'è u biancu conchiglia è a lavanda, chì creanu un'atmosfera fresca è luminosa. L'usu estensivu di volant, ricami di pizzu è tulle in a cullezzione riflette u romanticismu francese caratteristicu di a marca.
Da un vestitu di chiffon piegatu sopra un costume da bagno, à una giacca corta sopra un vestitu, à una semplice maglietta bianca abbinata à una gonna ricamata cù perle, Miuccia usa u so linguaghju esteticu unicu per fà una cumbinazione altrimenti impussibile armoniosa è creativa.

6. Miu Miu: Ghjuventù Reinventata
A cullezzione Primavera/Estate 2025 di Miu Miu esplora ulteriormente l'autenticità assoluta di a ghjuventù, traendu ispirazione di design da u guardaroba di a zitiddina, riscoprendu u classicu è u puru. U sensu di a stratificazione hè unu di i core di sta stagione, è u sensu progressivu è decostruttivu di e stratificazioni in u design face chì ogni inseme di forme pare ricca è tridimensionale. Da un vestitu di chiffon piegatu sopra un costume da bagno, à una giacca corta sopra un vestitu, à una semplice maglietta bianca abbinata à una gonna ricamata cù perline, Miuccia usa u so linguaghju esteticu unicu per fà una cumbinazione altrimenti impussibile armoniosa è creativa.

7. Louis Vuitton: U putere di a flessibilità
A cullezzione Primavera/Estate 2025 di Louis Vuitton, creata da u direttore creativo Nicolas Ghesquière, hè stata presentata à u Louvre di Parigi. Ispirata da u Rinascimentu, a serie si cuncentra nantu à l'equilibriu trà "dolcezza" è "forza", mustrendu a cuesistenza di una femminilità audace è dolce.

Nicolas Ghesquiere spinge i limiti è prova à definisce l'architettura in flussu, putenza in leggerezza, da e toghe à i pantaloni boemi... Aduprendu materiali leggeri per creà una di e cullezzione più morbide di u designer finu à oghje. Combina storia è mudernità, leggerezza è pesantezza, individualità è banalità, creendu un novu cuntestu di moda.

8. Hermes: Pragmatismu
U tema di a cullezzione Hermes Primavera/Estate 2025 hè "Narrativa di l'Atelier", hà dettu a marca in un comunicatu di stampa: "Ogni pezzu, ogni creazione, hè una splusione di creatività. Attellu, pienu di creazione, ottimisimu è focalizazione: a notte hè prufonda, creativa; l'alba spunta è l'ispirazione si move. U stile, cum'è una elaborazione infinita, significativu è unicu".

Sta stagione mischia l'artigianatu tradiziunale cù a sofisticazione muderna, cù una attenzione particulare à u minimalismu è à l'eternità. "Sentitevi à l'aise in u vostru corpu" hè a filusufia di cuncepimentu di a direttrice creativa di Hermès, Nadege Vanhee, chì presenta una femminilità decisiva attraversu una seria di vestiti casuali, lussuosi è pratichi cù un appellu sessuale, raffinati è forti.

9.Schiaparelli: Retro futurista
U tema di a cullezzione Primavera/Estate 2025 di Schiaparelli hè "Retro per u futuru", creendu opere chì saranu amate da avà in poi è in u futuru. U direttore creativo Daniel Roseberry hà riduttu l'arte di a moda à a simplicità, prisentendu una nova stagione putente di Schiaparelli Ladies.

Sta stagione cuntinueghja i so elementi d'oru caratteristici, è aghjusta audacemente assai decorazioni in plastica, ch'elli sianu orecchini esagerati o accessori di pettu tridimensionali, sti ditaglii mostranu a prufonda cunniscenza di l'estetica è l'artigianalità squisita di a marca. È l'accessori di sta stagione sò assai architettonichi, in cuntrastu nettu cù e linee fluide di i vestiti stessi, rinfurzendu ancu di più u drama di u look.

A scrittrice di teatru classicu francese Sasha Gitley hà un dettu famosu: Etre Parisien, ce n'est pas tre nea Paris, c'est y renaftre. (U cusì dettu Parisien ùn nasce micca in Parigi, ma rinasce in Parigi è si trasforma). In un certu sensu, Parigi hè un'idea, una preconcezione eterna di moda, arte, spiritualità è vita. A Settimana di a Moda di Parigi hà torna dimustratu a so pusizione di capitale mundiale di a moda, offrendu infinite sorprese è ispirazioni di moda.
Data di publicazione: 26 dicembre 2024