10 tendenze chjave per l'autunnu/invernu 2024/25

I sfilati di moda in New York, Londra, Milanu è Parigi sò stati sensazionali, purtendu una onda di nuove tendenze chì valenu a pena aduttà.

1.Pelliccia

Sicondu u stilista, ùn pudemu micca campà senza mantelli di pelliccia a prossima stagione. Visone d'imitazione, cum'è Simone Rocha o Miu Miu, o volpe d'imitazione, cum'è e cullezzione Puppets and Puppets è Natasha Zinko: Più stu mantellu hè elegante è grande, megliu hè.

cumpagnie di vestiti per donne

2. Minimalismu
Hè ora di sbarrazzassi di tuttu l'eccessu in favore di a tendenza di u "lussu tranquillu" chì hà pigliatu impulsu per parechje stagioni è pare ùn avè micca intenzione di lascià l'elegante Olimpu. E marche di moda ci ricordanu chì qualchì volta u megliu vestitu hè jeans è una maglietta bianca o una semplice maglia longa.vestitusenza elementi decorativi.

vestiti di donna di alta qualità

3. Rossu ciliegia
U rossu lascia u postu à u so fratellu minore, a ciliegia, chì si prevede chì serà u culore u più pupulare a prossima stagione. Tuttu hè tintu di u culore di una bacca matura: da l'articuli in pelle cum'è MSGM o Khaite, à u chiffon chjaru cum'è Saint Laurent.

vestiti di donna di a megliu qualità

4. Camicie trasparenti
Trasluciduvestitiùn sò micca novi. Tuttavia, e cose di natura più seria anu ancu sviluppatu l'abitudine di ùn piattassi. Una camicia o ancu una giacca. Ricumandemu e cullezzione di Versace, Coperni è Proenza Schouler, ispirate da look audaci.

e migliori marche di vestiti casual per e donne

5.Cuoio

I pezzi di pelle per l'autunnu è l'inguernu sò altrettantu originali cum'è e stampe floreali di a cullezzione di primavera. Tuttavia, hè impussibile ùn fà casu à u culore di a pelle. Tradizionalmente, a pelle nera hè sempre una di e preferite di i designer, ma sta volta vene in una varietà di texture: da una finitura opaca perfettamente liscia à una lucentezza abbagliante.

vestiti di vestiti di donna

6. Imagine di l'uffiziu

U core perfettu di l'uffiziu, fattu di culletti inamidati è Oxford lucidati, pare esse statu distruttu. L'imagine di l'uffiziu di i campioni di l'autunnu/invernu 2024/2025 serà decustruita cum'è s'ella fussi stata assemblata in furia. Sacai suggerisce di cucire per riduce a serietà, Schiaparelli suggerisce di utilizà trecce artificiali invece di cravatte, è Victoria Beckham suggerisce di purtà giacche sopra u corpu invece di purtalle di solitu.

marche populari di fabricatori di vestiti per donne

7. Testurizatu vestitiI vestiti cù texture inusuali sò un veru successu per l'autunnu/invernu 2024/2025. Ispirati da l'esempii di Carven, GCDS, David Koma è No.21. Fate di questu vestitu a vera stella di u vostru look.

cumpagnie di fabricazione di vestiti

8. L'anni 1970
Cappotti di pelle di pecura, pantaloni à zampa d'elefante, occhiali da aviatore, nappe, vestiti di chiffon è dolcevita culuriti - l'elementi più famosi di u stile di l'anni 1970 anu marcatu l'interessu crescente di i stilisti per u stile boemo.

venditori di vestiti in massa

9. Copertura di a testa
A tendenza stabilita da Anthony Vaccarello in a cullezzione Primavera/Estate 2023 di Saint Laurent cuntinueghja. A stagione prossima, i stilisti scommettenu nantu à i cappucci di chiffon cum'è Balmain, accessori di pelliccia cum'è Nina Ricci è passamontagna ruvidi cum'è i maglioni Helmut Lang.

vestiti di moda per e donne

10. Culore di a terra
I stampe è i culori tipici di u vaghjimu è di l'inguernu (cum'è u neru è u grisgiu) anu lasciatu u locu à una gamma di verdi tenui da u kaki à u marrone. Per un aspettu impressiunante, basta à mischjà parechje tonalità in un vestitu, ispiratu da e cullezzione Fendi, Chloe è Hermes.

boni pruduttori di vestiti

Data di publicazione: 13 d'aostu 2024