I sfilate di moda in New York, Londra, Milano è Parigi eranu sensazionali, purtendu una onda di novi tendenzi chì valenu a pena aduttà.
1.Pelliccia
Sicondu u designer, ùn pudemu micca campà senza mantellu di fur a prossima stagione. Imitazioni di visone, cum'è Simone Rocha o Miu Miu, o imitazioni di volpe, cum'è Puppets and Puppets è e cullezzione Natasha Zinko: U più grande è più grande stu mantellu, u megliu.
2. Minimalismu
Hè u tempu di sbarazzà di tuttu l'eccessu in favore di a tendenza di "lussu tranquillu" chì hà guadagnatu impulsu per parechje stagioni è pare ùn avè micca prughjetti di lascià l'Olimpu stylish. I marchi di moda ci ricordanu chì qualchì volta u megliu vestitu hè jeans è una T-shirt bianca o una longa simplicevestitusenza elementi decorattivi.
3.Rossu ciliegia
U rossu abbanduneghja u so fratellu minore, ciliegia, chì hè prevista per esse u culore più caldu a prossima stagione. Tuttu hè tintu di u culore di una bacca matura: da i marroni di coghju cum'è MSGM o Khaite, à chiffon light cum'è Saint Laurent.
4. Camicie puri
Traslucentevestitiùn sò micca novi. In ogni casu, l'affari di natura più seria anu sviluppatu ancu l'abitudine di ùn ammuccià. Una cammisa o ancu una giacca. Nous vous conseillons des collections de Versace, Coperni et Proenza Schouler, inspirées de looks audacieux.
5.Cuir
I pezzi di coghju per u vaghjimu è l'invernu sò uriginali cum'è i stampi fiurali in a cullizzioni di primavera. In ogni casu, hè impussibile di ùn attentu à u culore di a pelle. Tradizionalmente, u coghju neru hè sempre un favuritu di u designer, ma sta volta vene in una varietà di texturizati: da un finitu matte perfettamente lisu à un splendore abbagliante.
6. Image di l'uffiziu
U core perfettu di l'uffiziu di collari inamilati è Oxfords lucidati pare chì hè statu distruttu. L'imaghjini di l'uffiziu di i campioni di u vaghjimu / l'invernu 2024/2025 seranu decostruiti cum'è s'ellu era assemblatu in fretta. Sacai suggère de couture pour réduire la gravité, Schiaparelli suggère d'utiliser des tresses artificielles au lieu de cravates, et Victoria Beckham suggère de porter des vestes sur le corps plutôt que de les porter en standard.
7. Textured vestitiI vestiti cù texture inusual sò un veru successu per u vaghjimu / l'invernu 2024/2025. Inspiratu da l'esempii di Carven, GCDS, David Koma è No.21. Fate stu vestitu a vera stella di u vostru sguardu.
8.L'anni 1970
Cappotti di pelle di pecora, pantaloni a campana, occhiali d'aviatore, tassels, vestiti di chiffon è turtlenecks culuriti - l'elementi più famosi di u stilu di l'anni 1970 anu marcatu l'interessu crescente di i diseggiani in u stilu boemu.
9.Copertura di a testa
La tendance fixée par Anthony Vaccarello dans la collection printemps/été 2023 de Saint Laurent se poursuit. A prossima stagione, i diseggiani sò sposti nantu à cappucciu chiffon, cum'è Balmain, accessori di fur cum'è Nina Ricci è balaclavas ruvida cum'è i maglioni Helmut Lang.
10. Culore di a terra
I stampi tipici di u vaghjimu è di l'inguernu è i culori (cum'è u neru è u grisgiu) anu lasciatu u modu à una varietà di verdi muti da u kaki à u marrone. Per un sguardu impressiunante, basta à mischjà parechje sfumature in un vestitu, ispiratu da e cullezzione Fendi, Chloe è Hermes.
Tempu di post: Aug-13-2024